TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Philip
10-9-2010
|
12-5-2010 8:56:01
Wij hebben besloten daar niet te trouwen,
omdat ze 100 % op voorhand betaald willen worden!
(als je trouwt op zaterdag, moet de vrijdag voor het feest alles betaald zijn)
Ik vind dat absoluut geen manier van zaken doen!
Daardoor was mijn vertrouwen in die zaal volledig weg!
Mijn schoonzus is daar eens naar een trouw geweest,
en ze is moeten achterlopen achter haar dessert,
ze waren haar gewoon vergeten.
De dranken die ze serveerden tijdens het feest waren al warm
omdat ze al een heel eindje klaar stonden.
Al zo'n dingen vind ik toch niet kunnen!
Groetjes!
|
|
Brecht
2-7-2011
|
12-5-2010 11:41:37
Een klein woordje uitleg bij de betaling: er moet idd voor de 100% betaald zijn, maar dan krijg je ook een korting, dus wat is het verschil: de zondagmorgen betalen of de vrijdagavond? Andere zalen vragen ook op voorhand tot soms 75%. En als je zo'n feest wil geven, moet je het ook vooraf kunnen betalen, vind ik? Zie geen graten in het probleem dat je tegen de vrijdagavond moet betalen, ipv de zondag/maandag erna?
Zijn er zelf ook verschillende keren geweest voor familiefeest, en totaal niet te klagen gehad, integendeel. Alle mensen die er al geweest zijn die ik ken (zowel vrienden/familie) zijn zeer tevreden over de service daar. Zullen wel zien e?
|
|
Philip
10-9-2010
|
12-5-2010 23:48:46
Wij hebben bij heel veel zalen geïnformeerd, en NERGENS elders moest een trouwfeest 100 % op voorhand betaald worden!
Wij hebben bij park rodenbach gezegd dat we die 100 % niet zagen zitten, en geprobeerd hierover te onderhandelen. We stelden 50 % voor (zelfs met 75 % gingen we ingestemd hebben) maar het kon niet zijn.
En van een korting heb ik daar allesinds ook niets gehoord hoor!
Waarom zouden ze korting aanbieden als je op voorhand betaalt, ze eisen gewoon dat je op voorhand betaalt, maar bieden geen korting aan als je beslist op voorhand te betalen!
Je vraagt aan mij wat het verschil is tussen vrijdag of maandag, maar wat is het verschil voor de zaal dan tussen de vrijdag of de maandag betalen? Ik kan de bal dan toch ook gewoon terugkaatsen?
het gaat hem helemaal niet over wel of niet kunnen betalen... gewoon over de manier van handel drijven. als er problemen zijn op de avond zelf, heb je geenenkel 'been' meer om op te staan, alles is al betaald...
Je moet toch zeker weten dat ze hun best zullen doen?
sinds er nieuwe eigenaars zijn, heb ik toch al veel klachten en negatieve zaken gehoord, en zelf vastgesteld...
Wij hebben momenteel een zaal die alles 100 % ACHTER het huwelijk zal factureren, en daar voelen wij ons veel beter bij!
Ik kan nu tenminste op 2 oren slapen en er zeker van zijn dat alles op dat gebied in orde zal zijn!
Groetjes en veel succes nog met de beslissing!
|
|
jurgen
|
17-12-2011 10:44:10
inderdaad sedert nieuwe eigenaars loopt het fout.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|