Nu Online
Momenteel zijn er 455 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoermiddel riksja of becaks huren

11-5-2010 13:52:02
Hallo,

wij trouwen op 14 augustus te Niel en zijn opzoek naar een bezonder vervoersmiddel de riksja of een becaks.
Dit zijn oosterse fietstaxi's.
Als je iemand kent die er zo eentje verhuurd laat het mij dan maar weten
Groeten Ines

Ines
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 920

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik11-5-2010 20:36:36

Hey Ines,

een riksja heb ik ook gezocht, maar niet gevonden. Ben daarom uiteindelijk voor een tuktuk gegaan, ook heel leuk. Op google even tuktuk Belgie intikken, en dan kom je meteen op de website. Nadeel is wel: die man mailt maar niet terug! Maar je kan hem makkelijk bereiken met telefoon, en 't ziet er heel fleurig uit!

Succes!

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik11-5-2010 22:23:33

Ik geloof dat er in Mol een bedrijf is die ze verhuren
Groetjes

Dorien
3-7-2010
 Meld misbruik12-5-2010 11:53:59

Het fietsenatelier in Mol heeft 5 becaks geloof ik. Wel best op tijd reserveren. Ze brengen ze ook aan huis.

dimi

Meld misbruik14-6-2010 10:51:54

dag Ines,

ik verhuur een zeer mooie Riksja voor allerlei feesten, fotos kan ik je doosturen via mail
voorwaarden zijn kostprijs per dag is 70 euro als je die zelf komt halen of als riksja moet gebracht worden is het 0.50 cent per km

riksja kan perfect in een remork of bestelwagen of klein kamiontje vervoerd worden

de staat ervan is perfect en er kunnen tot 2 personen mee vervoerd worden

mijn gsm 0496 459202 of via mail DIMI25@TELENET.BE

Dimitri
Waregem

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...