Terug naar overzicht
Ons feest is all in , eten en drinken hele avond. Ik vind dit heel handig zo weten we vooraf hoeveel ons feest kost en komen we niet voor verassingen te staan. Maar dit is jullie keuze natuurlijk Groetjes Elke
Ik persoonlijk zou kiezen voor een forfaitaire drankenprijs. Zo kom je achteraf niet voor verrassingen te staan. Veel succes!!
bij ons kost de forfaitaire drankprijs zo'n 15 euro per man dacht ik Daarin zitten veel dranken, nl alle frisdranken alsook warme normale dranken en verscheidene biersoorten. Dit zijn dus zo'n 7 drankjes per man als je dit uitrekent. Ik zeg niet dat iedereen 7 drankjes drinkt die avond, mss drinken er sommigen veel meer, dan anderen veel minder maar zoals lynn zegt kom je dan idd niet voor verrassingen te staan ik wil van gans ons huwelijk toch een budgetplanning kunnen maken gr eline
Wij kiezen ook voor het forfaitbedrag. Zo komen we niet voor verrassingen en weten we vooraf wel budget we moeten voorzien. Groetjes
wij hebben een forfaitair bedrag tot 02.00u (herleid tot prijs per uur omdat we ook gasten hebben die pas vanaf het dessert komen), daarna een forfait per uur per aanwezige persoon. Bij mijn schoonbroer is er een grote tegenslag geweest rond de dranken, zij hadden over het hoofd gezien dat de forfait maar tot een bepaald uur, daarna betaalden ze per drankje dat er nog werd gedronken, zij moesten uiteindelijk meer dan 1000 euro bijbetalen... groetjes, Kristien
Hoi, wij hadden ook een drankenforfait op onze feest, maar dan zonder wijn. De drank voor heel de avond kostte 13,25 euro per persoon, met wijn in kostte het 17,75 euro per persoon. Wij hadden zelf onze wijn gekocht, en na alles berekend te hebben kwam het 300 euro goedkoper uit tegen dat we de forfait met wijn in de zaal hadden genomen. Niet iedereen drinkt wijn en als je er al op voorhand voor betaald ben je dat geld kwijt!! Groetjes, An
Ook wij hebben keuze, maar forfaitprijs is nogal duur! Dus wij denken dat we goedkoper uitkomen zonder forfait en alles genoteerd...mijn/zijn familie zijn niet zo van die zuipschuiten. Mijn vrienden evenmin, hij heeft er wel 'n paar uit zo'n ex-studentenclubje, maar dat weegt toch niet op.... Om voor begin tot einde van feest 34 euro te betalen voor alle dranken (behalve sterke) is ook wel 'n dure forfait als ik hier andere prijzen lees, dus niet zo gek dat het bij ons andersom zou zijn. Nadeel is alleen dat je niet op voorhand weet wat het kosten zal...
wij hebben de drankenforfait genomen. 18 euro is dat bij ons. en na 3 u moeten we dan bijbetalen voor de drank
Ik zou aanraden om een forfait te nemen. Je moet rekenen dat het soms heel druk kan zijn tijdens het avondfeest qua drank. Dan wordt al snel eens een streepje meer getrokken bij de drankjes. Veel van de drank wordt ook niet allemaal uitgedronken. Om mezelf niet te ergeren aan de mensen die 2 slokjes nemen en de rest laten staan hebben wij ook voor de forfait gekozen. Met alle streekbieren enz. erin betalen wij 12.5euro per persoon.voor de ganse avond. Aperitief en wijn bij het eten zijn apart te betalen.
Ne forfait is altijd duurder dan per consumptie, anders zouden de feestzalen dit niet aanbieden,ze willen er ook op winnen hé.Wij hebben zelf ook voor de forfait gekozen omdat je op die manier exact op voorhand weet wat je feest gaat kosten.groetjes
bij ons is het niet mogelijk om voor een drankenforfait te kiezen maar wij betalen onze drank wel aan inkoopprijs en mogen zelf voor de wijn zorgen ( wat dus ook al een serieus bedrag uitspaart) maar als ik een echte feestzaal zou gaan zou ik toch kiezen voor de drankfenforfait hoor, dan kom je niet voor een onaangename rekening te staan achteraf!
@annelies een forfait is toch goedkoper dan per consumptie; wij betalen 18euro per persoon om vanaf dat we aan tafel gaan tot 04u te drinken. als je per consumptie gaat zal je wel veel meer betalen hé juist geen sterke dranken mogen we drinken en iedereen gaat toch wel 20 drankjes drinken op 8u allé bij onze vrienden en familie is dat toch zo. @tess ik zou voor forfait gaan
ik zou voor forfait gaan!
Hallo Tess! Wij hebben voor een forfait gekozen voor de hele avond!Bij onze feestzaal konden wij voor een all-in formule kiezen, dus het eten, dessert en alle dranken (wijn, frisdranken, koffie, en verschillende soorten bier) inbegrepen!Dit komt volgens ons wel voordeliger uit dan de dranken per stuk te betalen!Zoals de voorgaande bruidjes reeds zeiden: de ene gast drinkt al iets meer dan de andere... Groetjes,Sabrina