Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

To do lijst

12-5-2010 8:48:46
Heeft iemand een volledige to do lijst? Ik heb die wel zelf opgesteld, maar ben bang dat ik belangrijke zaken vergeet.
Wij huwen voor de wet en voor de kerk op dezelfde dag.
's avonds eerste een grote receptie en dan avondfeest.

Indien het niet lukt om deze op dit forum te plaatsen kan je ze gerust mailen naar julie_coolsaet@hotmail.com

Alvast bedankt!

julie
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 714

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik12-5-2010 9:18:45

Hey Julie,

Hier op wijtrouwen heb je zelf ook een optie om een to do lijst bij te houden. Je gaat naar planning en dan taken volgens datum. Daar heb je een overzicht van wat wanneer moet gebeuren. Indien je nog vragen hebt, kan je me altijd mailen naar tineke.delplace@telenet.be.

groetjes

Tineke

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik12-5-2010 11:24:09

Hey hey,
wij hebben er zelf één gemaakt in Excel. Als je jouw trouwdatum ingeeft, geeft die via kleurcodes automatisch aan in welke "fase" je zit en welke dingen first to do zijn.
Erg handig, al zeg ik 't zelf... ;)
Kan er ook in afvinken ('n "v"tje), dat staat dan in groen. Lekker geruststellend als je naar trouwdag toe meer en meer groen ziet staan.

Kan hem hier downloaden...http://annunaki.nl/trouwen/tools/wat-je-te-doen-staat-de-checklist/

Jolien
5-3-2011
 Meld misbruik13-6-2010 16:57:13

@ Kathleen: heel erg tof die checklist ! Ik wou hem meteen gebruiken maar als ik onze datum invul dan komen allemaal hekjes tevoorschijn. Ik denk dat het vakje te klein is voor de datum. Het document is beveiligd met een wachtwoord, dus kan ik het niet veranderen. Is het bij jou ook zo ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...