Terug naar overzicht
Hey Julie, Hier op wijtrouwen heb je zelf ook een optie om een to do lijst bij te houden. Je gaat naar planning en dan taken volgens datum. Daar heb je een overzicht van wat wanneer moet gebeuren. Indien je nog vragen hebt, kan je me altijd mailen naar tineke.delplace@telenet.be. groetjes Tineke
Hey hey, wij hebben er zelf één gemaakt in Excel. Als je jouw trouwdatum ingeeft, geeft die via kleurcodes automatisch aan in welke "fase" je zit en welke dingen first to do zijn.Erg handig, al zeg ik 't zelf... ;) Kan er ook in afvinken ('n "v"tje), dat staat dan in groen. Lekker geruststellend als je naar trouwdag toe meer en meer groen ziet staan. Kan hem hier downloaden...http://annunaki.nl/trouwen/tools/wat-je-te-doen-staat-de-checklist/
@ Kathleen: heel erg tof die checklist ! Ik wou hem meteen gebruiken maar als ik onze datum invul dan komen allemaal hekjes tevoorschijn. Ik denk dat het vakje te klein is voor de datum. Het document is beveiligd met een wachtwoord, dus kan ik het niet veranderen. Is het bij jou ook zo ?