Terug naar overzicht
Voor mij hadden ze een namiddag+avond ineen gestoken. We zijn toen gaan citygolfen in Lier, best wel grappig om te doen!! 's avonds iets eten en erna zalig in een wellness oord! 's nachts nog een cocktail bar bezocht. In Gent weet ik jammer genoeg niet veel zijn, dus daarmee kan ik je niet helpen...
Ik vind het moeilijk om te organiseren, want bij mij zijn we 's middags gaan schaatsen, erna wat gaan drinken, dan gaan eten en rustig avond afgesloten. Dus ik ben zo geen fuifbeest :). En ik heb buiten m'n eigen vrijgezellen nog van niemand anders één meegemaakt. Grts
Nuja tijdens de gentse feesten is het dus SUPERdruk! De 17e is zelf de eerste dag en dus zal het nog drukker zijn dan anders. Soms is dat leuk, soms is dat verschrikkelijk, zeker als ze de Korenmarkt niet afkrijgen! Ik weet niet of je van Gent bent, maar als dat zo is, dan weet je dat er altijd wel iets te doen is in Gent eetplaatsen: Amadeus (ribbetjes), Orchidee (wok), Kastaar (spaghetti), Griek, Turk. We hebben vanalles in Gent. Ik zou de het centrum voor het avondeten toch verlaten en meer naar het Zuid toegaan. Daar heb je verschillende leuke, gezellige restaurantjes. Je zal wel op tijd moeten reserveren als je met 20 bent. Voor opdrachtjes heb ik helaas geen ideetjes. Misschien is het wel leuk om een boottocht te maken. Ik woon in Gent en heb het nog nooit gedaan...op een dag zal het er van komen :)! Succes
Ik heb mijn vrijgezelle komende zaterdag en moet al om half9 smorgens klaarstaan! Als je wil kom ik erna wel posten wat we gedaan hebben. Zal wss wel eerder omgeving Antwerpen zijn mr je kan altijd ideetjes opdoen he.
Dag hannelore, dat zou fijn zijn! Dank je.