Terug naar overzicht
Wij willen ook simpele witgouden trouwringen, en gaan er nemen van "Traditions". Je kunt op hun site zelf kijken wat voor ring je zou willen en hoeveel die dan kosten: http://www.tradition.be/home/Default.aspx?lang=nl-BE
Hey Julie , De onze zijn geen traditionele ringen en ze komen van Fede Di Oro , je kan is een kijkje nemen op hun site want daar staan ook traditionele ringen op. Ik vindt ze persoonlijk héél schappelijk van prijs ! Eender welke kleur goud , grootte enz... Veel plezier nog bij het zoeken van jullie ringen . Grtjs Wendy
hey,wij hebben simpele wit gouden trouwringen van de collectie titanium en wij hebben nog geen 900 euro betaald!grtjs jessie
Hey, @ Friedl ik heb eens gekeken op de site. Dit is echt wat ik bedoelde. Mijn vriend mag geen ring dragen om te werken en ik vrees dat hij hem ook in het weekend nooit zal dragen. Ikzelf heb een zeer mooie (en dure) verlovingsring gekregen met een grote diamant. Daarom wil ik daar niet veel geld aan uitgeven. Bedankt voor de tip. Ik zie dat onze juwelier hier ook dit merk verdeeld, dus snel even een kijkje gaan nemen!! SUPER bedankt voor de tip!!
Geen probleem, Julie !Ik ben zelf niet zo van de blingbling en de kleur goud is al helemaal niet aan mij besteed. Dus een simpele witgouden trouwring ligt voor de hand - en ik heb ze nergens goedkoper gezien ! (Bij Fede di Oro kwamen we duurder uit, merkten we na een bezoekje.) De ringen heb ik bij een juwelier in zo'n box bekeken, en ze zijn wel prachtig hoor ! Heel simpel, maar dat is mijn smaak :-) Ik zie trouwens dat ze nu ringen van Palladium verdelen ook... Goedkoper en niet veel verschil met witgoud. Daar denk ik nog eens over...