Terug naar overzicht
Ik ook ! Ondertussen nog 364 dagen :-) Wat heb je allemaal al gedaan?
Hoi,ik had ook graag in mei getrouwd,maar mijn broer trouwt dan al en ja hoor ook op de 14d Onze trouw is voor in september normaal de 17de
Wij hebben al wel redelijk veel gedaan: - kerk en gemeentehuis liggen vast - zaal ligt vast - traiteur - bruidskindjes zijn gevraagd - dj - voorlopige gastenlijst - ceremoniewagens - misboekje is bijna klaar - fotograaf - videograaf Ik weet dat het al goed op voorhand is, maar ik ben liever voorbereid dan dat ik op het laatste moment nog vanalles zou moeten regelen.
fiogf49gjkf0dWaw Natahlie, jij hebt al super veel gedaan, Bij ons ligt de kerk ook al vast, maar voor het gemeentehuis hebben we gehoord dat we dit pas 6 maand op voorhand vast konden leggen. Onze zaal en dj ligt ook vast samen met de fotograaf. We hebben de getuigen en het bloemenmeisje gevraagd en ik ben volop bezig met teksten en liedjes te zoeken voor de mis. We hebben inderdaad nog een aantal maanden te gaan, maar ik vind het zo leuk om er mee bezig te zijn!!! Veel succes nog en alle tips zijn welkom! Groetjes
fiogf49gjkf0dWij hebben enkel de zaal en fotograaf al vastgelegd, en zijn verder al wat ideeën aan't opdoen. Bruidskindjes hebben we ook al. Als datum hadden wij eerst eigenlijk 21 mei 2011, maar omdat mijn verloofde zijn neef dan ook trouwt, hebben we een weekje vroeger moeten nemen. Verder heb ik het gevoel dat ik nog een zee van tijd heb. Ondertussen zoek ik al liedjes en teksten want ik ben er ook graag mee bezig!
Een weekje later .. Laura, jammer dat je niet op 21 mei trouwt ;) je hebt ook nog een zee van tijd hoor, laat je niet opschrikken door mensen die alles al een jaar op voorhand gepland hebben .. Bij ons zijn zaal, kerk, gemeentehuis (gereserveerd), fotograaf en videograaf in orde.