Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 1 jaar!!

14-5-2010 22:28:18
Nog exact 1 jaar te gaan. Volgend jaar zal het zover zijn.
Lijkt nog lang, maar volgens mij gaat het supersnel zover zijn.
Zijn er onder jullie die ook op deze datum trouwen?

Groetjes

Nathalie
14-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 410

Laura
14-5-2011
 Meld misbruik15-5-2010 11:28:44

Ik ook ! Ondertussen nog 364 dagen :-) Wat heb je allemaal al gedaan?

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik15-5-2010 13:26:14

Hoi,ik had ook graag in mei getrouwd,maar mijn broer trouwt dan al en ja hoor ook op de 14d
Onze trouw is voor in september normaal de 17de

Nathalie
14-5-2011
 Meld misbruik15-5-2010 23:12:42

Wij hebben al wel redelijk veel gedaan:
- kerk en gemeentehuis liggen vast
- zaal ligt vast
- traiteur
- bruidskindjes zijn gevraagd
- dj
- voorlopige gastenlijst
- ceremoniewagens
- misboekje is bijna klaar
- fotograaf
- videograaf

Ik weet dat het al goed op voorhand is, maar ik ben liever voorbereid dan dat ik op het laatste moment nog vanalles zou moeten regelen.

Inge
16-4-2011
 Meld misbruik16-5-2010 14:49:44

fiogf49gjkf0d
Waw Natahlie, jij hebt al super veel gedaan, Bij ons ligt de kerk ook al vast, maar voor het gemeentehuis hebben we gehoord dat we dit pas 6 maand op voorhand vast konden leggen. Onze zaal en dj ligt ook vast samen met de fotograaf. We hebben de getuigen en het bloemenmeisje gevraagd en ik ben volop bezig met teksten en liedjes te zoeken voor de mis. We hebben inderdaad nog een aantal maanden te gaan, maar ik vind het zo leuk om er mee bezig te zijn!!! Veel succes nog en alle tips zijn welkom! Groetjes

Laura
14-5-2011
 Meld misbruik17-5-2010 9:57:01

fiogf49gjkf0d
Wij hebben enkel de zaal en fotograaf al vastgelegd, en zijn verder al wat ideeën aan't opdoen. Bruidskindjes hebben we ook al. Als datum hadden wij eerst eigenlijk 21 mei 2011, maar omdat mijn verloofde zijn neef dan ook trouwt, hebben we een weekje vroeger moeten nemen.
Verder heb ik het gevoel dat ik nog een zee van tijd heb. Ondertussen zoek ik al liedjes en teksten want ik ben er ook graag mee bezig!

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik21-5-2010 8:20:01

Een weekje later .. Laura, jammer dat je niet op 21 mei trouwt ;)
je hebt ook nog een zee van tijd hoor, laat je niet opschrikken door mensen die alles al een jaar op voorhand gepland hebben .. Bij ons zijn zaal, kerk, gemeentehuis (gereserveerd), fotograaf en videograaf in orde.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...