TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathleen
24-7-2010
|
16-5-2010 22:35:55
fiogf49gjkf0d Hey Bieke,
ikke heb in loop van deze week het kleedje voor m'n bruidsmeisje toegekregen (en andere accessoires).
In één woord: GEWELDIG!
Tuurlijk betaal je wel verzendingskosten erbij, maar dan nog kwam het pakken goedkoper uit dan als ik het hier ergens zou kopen.
Was wat bang voor de afwerking qua stiksels enzo, maar mag echt niet klagen! Zou wel de afmetingen die zij geven, controleren, en niet gewoon op maat afgaan, want hun 10 jaar is al anders als die in VSA.
Heb helemaal ni uitgezocht of er tax verplicht was, dat pakketje is gewoon toegekomen via DHL, zonder meer.
Moet wel echt rekening houden met de levertijden die ze opgeven (kan je per product zien, "estimated shipping time", voor confectie kan er een maand tussen zitten (het duurde bij mij 1 weekje langer dan opgegeven, maar ach, nu ben ik dat alweer vergeten :) ).
Ik had niet iemand die mij zei dat ze te vertrouwen waren, was dus ERG lang en bang afwachten om te zien of ik nu bedot werd of niet..., maar neem het van mij aan, je loopt geen risico!
Goh, wa kan ik nog zeggen. Dikke anderhalve maand geleden stond dollar nog pak lager dan euro, waardoor ik alles in dollars heb besteld in plaats van euro's. Omdat ik met Mastercard betaalde, maakt dat niet uit. Hoe het bij VISA zit, weet ik niet. Het heeft me weer aardig euro's bespaard, dus moet je nagaan voor jou nu. Denk dat het voordeel door laatste twee weken kleiner is geworden, maar er wel nog is. Alleen zal jij er niet zoveel op winnen als ik.
Je doet wat je wil, maar ik kan het zeker aanraden... zou er zo opnieuw bestellen, maar dan wil ik wat dingen tegelijk bestellen, zodat ik de verzendingskost er zo weer uit heb.
Succes met hoe je 't ook...
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
17-5-2010 9:14:37
fiogf49gjkf0d Hey!
Ik heb er een slechte ervaring mee!
Ik had een jurkje van 150euro met visa betaald en een weekje later kreeg ik de boodschap dat ze het jurkje niet meer konden maken.
Ik dacht, niet erg, ik krijg mijn 150euro terug.
Niet waar! Ik kreeg maar 90euro terug. Die 60 waren zogezegd kosten dat ze hadden gehad.
Ik vond het al heel raar dat het een Amerikaans bedrijf was, maar dat je de betaling naar japan moest verzenden.
Een collega van me had bij Lightinthebox al eens besteld en bij haar was alles in orde en was alles goed toegekomen.
Ik denk dat het bij mij een uitzondering was, maar het was verdorie 60euro!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|