Terug naar overzicht
wij trouwen in september en in mei gaan we kijken voor de uitnodigingen en ja er gaat eerst een proefdruk gemaakt worden groetjes
Wij trouwen 20 mei 2006. Ik was in december al eens de boeken met uitnodigingen gaan halen, maar daar vonden we niet 100% onze goesting, dus zei de drukker dat eind januari/begin februari de nieuwe collectie uitkwam en dat we best daarop even konden wachten. Er zou dan nog tijd genoeg zijn om alles te drukken.Isabelle 20/05/2006*
Hela,Wij trouwen ook de 6de mei, en de drukker zei dat ik de boeken mocht ophalen begin februari, en dat ik dan nog altijd op schema zat.Groetjes,Tilly
HeyWij gaan onze uitnodigingen zelf maken. Ik ben er nu al mee bezig in de zin van denken naar een concept. Ik zou daar toch graag op tijd mee willen beginnen, ge weet nooit als het dan mislukt, dat ge nog tijd hebt om iets anders te proberen hé. We trouwen in september.GroetjesVicky09.09.06
wij trouwen op 4 augustus en ik heb toch al een proefdruk laten maken voor onze uitnodigingen.Wij willen dat de gasten voor ons huwelijk tegen 15 juni antwoorden of ze al dan niet zullen aanwezig zijn. Er zijn immers veel van onze gasten die in juli op vakantie zijn.