Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHoi, Wij hadden onze eretafel dus ook met vrienden geplaatst. Zowel mijn ouders als de ouders van mijn aanstaande vonden dat dit niet kon. Daar wij wel met een hele grote groep van broers, zussen en nichtjes en neefjes zitten, hebben we het zo ingedeeld: Wij hebben een eretafel met de 2 ouders en dan de meter en peter van ons beiden Daarnaast tafel met broers en zussen en aangetrouwden Tafel met de kinderen Tafel vrienden van ouders Tafel met neven en nichten. Deze tafelschikking langs mijn kant en bij mijn toekomstige hebben we het ook zo ingedeeld! Daar je toch heel veel met vrienden en familie praat, is het misschien beter om met ouders aan tafel te eten en nadien je eigen ding doen Veel succes in ieder geval
fiogf49gjkf0dAangezien de ouders van mijn vriend gescheiden zijn en niet aan 1 tafel kunnen zitten, werken wij met 3 "eretafels". Aan de ene tafel zal mijn kant van de familie zitten, aan de 2de tafel de moeder van mijn vriend met haar man en grootouders en tante en nonkel langs die kant, en hetzelfde voor de kant van zijn vader. Er worden overal 2 plaatsen extra voorzien, waardoor wij gewoon van tafel kunnen wisselen. Ik sta er wel op dat we aan de tafel van MIJN familie beginnen! Het is niet mijn fout dat ze aan de andere kant niet proberen overeen te komen, wat ik heel erg vind, en ik vind het erg genoeg dat ik niet de hele tijd bij mijn familie kan zitten! Dus met dat klein compromis hebben we toch een oplossing gevonden...
fiogf49gjkf0dHallo wendy, Jullie voorzien dus ook om tussen de gangen door van tafel te wisselen? En gewoon tijdens de gangen van het menu door of om ook letterlijk te ten aan die tafel. Denk dat ik het dan ook best zo doe,om te eten bij mijn ouders aan tafel van de familie en erna bij de vrienden gaan plaatsnemen voor tijdje. Ja dat zijn al geen makkelijke dingen he zo. groetjes
fiogf49gjkf0dJa, wij werken niet met 'gangen' aangezien we met een buffet werken. Maar we gaan dan 3 keer naar het buffet, voor telkens kleine porties en dan schuiven we gewoon met ons bord aan een andere tafel aan...