TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Odile
7-5-2011
|
17-5-2010 20:47:53
Dat is idd wel er over, de zaal had gelijk moeten zeggen dat er nog een uitgebreider feest zou zijn, en welke beperkingen dat evt. voor jullie mee zou kunnen brengen. Ook heel vervelend dat ze dat nu pas aangeven, kunnen jullie er niet onderuit en naar een andere locatie gaan? Ik begrijp dat het niet leuk is om te veranderen omdat jullie de uitnodigingen al hebben verstuurd, maar het is nog minder leuk als jullie droomdag in het water valt omdat de zaal vervelend doet. Welke zaal hebben jullie eigenlijk, dan zijn andere koppels vast gewaarschuwd.
Heel veel succes en ik hoop dat er nog een oplossing uit de bus komt.
|
|
gina
9-7-2010
|
17-5-2010 20:50:13
fiogf49gjkf0d Ik zou toch nog eens praten met de mensen van die zaal!
Het is toch tenslotte jullie trouwFEEST hé!
Vorig jaar is mijn schoonbroer ook getrouwd,
wij waren met 22 personen voor het feest.
We hadden ook een aparte zaal want
in de grote zaal was er ook een ander feest aan de gang.
Toch mochten zij ook muziek draaien, hadden ze een dessertenbuffet,...
Jullie betalen toch voor een goede service te krijgen?
Dan vind ik dat jullie die mogen eisen ook.
Veel geluk!
Gina
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
17-5-2010 20:55:13
Welke zaal is dat?
Zou 't gewoon aan m'n laars lappen, laat die klein mannen gewoon spelen, wa maakt da nu uit als daar andere kindjes spelen???
En dat dessertenbuffet is toch dikke quatsch? Je maakt dat voor zoveel personen als nodig. Ook de DJ, als je nodige maatregelen neem, kan dat prima. Verhuur dan geen twee zalen als je ni voor beiden een volwaardige service kan leveren. Zou zeker mijn gedacht zeggen en afdingen op de prijs of klagen dat ze slechte reclame om hun oren krijgen...
|
|
Annelies
7-8-2010
|
17-5-2010 20:56:50
fiogf49gjkf0d Hallo,
Ook jullie hebben recht op een volwaardig feest, ookal zijn jullie met minder, jullie betalen denk ik ook de volle pot, niet? Ik zou toch eens een babbeltje gaan doen, en desnoods een andere locatie zoeken (als dat nog mogelijk is natuurlijk).
Ik hoop dat alles goed komt, in ieder geval heel veel succes!
Groetjes
Annelies
|
|
Carolina
1-8-2009
|
17-5-2010 20:57:31
fiogf49gjkf0d Ik vind dit ook niet kunnen!!! Allé, het is toch niet omdat je met een kleinere groep zijt dat dat een reden is om het wat te 'minderen'. Jullie hebben toch evenveel recht op muziek, dessert,... Jullie mogen wel hinder hebben van de muziek van dat ander feest ofwat?!? De gasten mogen niet op de parking parkeren?!? Dat gaat er toch echt over!!!! Dan is de sfeer van de 'voorname' zaak toch direct nihil. Hoe ga je dat aan je gasten zeggen? Je moet ergens anders parkeren want wij zijn 'te min' om de grote parking te gebruiken????
Ik zou toch nog een andere oplossing zoeken hoor. Misschien nog een voordeel dan dat je geen te grote groep hebt. Efkes wat telefoontjes doen en iedereen is op de hoogte. (zo zijn wij onlangs naar een babyborrel geweest. De laatste week kregen we ook een sms; wegens omstandigheden gaat het feest elders door + adres nieuwe zaal. )
Misschien regio doorgeven, dan kunnen we helpen zoeken.
groetjes, Carolina
|
|
nathalie
2-7-2010
|
17-5-2010 21:06:52
fiogf49gjkf0d We wisten dat er nog feest was,wat voor ons totaal geen probleem was,want dat is in vele feestzalen zo,maar iedereen wordt dan gelijk behandelt en zo te zien is dat daar jammer genoeg het geval niet.
Wij zijn met 26 volwassen en 8 kinderen en als we alles optellen zitten we ook aan aanzienlijk bedrag maar dat zal wel genoeg zijn s'avonds in hun kassa.
Van ons moest de muziek niet keiluid staan maar iets van muziek is toch leuk meegenomen en zorgt toch voor wat sfeer.
Wel we betalen voor het dessertbuffet dus da's toch genoeg he,maar nu hij kan dat niet maken is niet winstgevend genoeg zeker.
Vanals we iets zeiden of vroegen was het van mo je weet dat er nog ander feest is dus werd er weer iets afgewimpeld om weemoedig van te worden,echt voor moment heb ik er echt geen fun meer in om alles te regelen.
Ik heb het gezegd erna komt er niets van goeie reclame en ik meen dat!!
Want niet iedereen heeft meer dan 100 genodigen he
|
|
Neel
28-2-2009
|
17-5-2010 21:34:58
Ik vind t ook niet kunnen! Maar houd de moed erin, hé meid!
Misschien moet je toch maar een andere oplossing zoeken? Je moet echt kunnen genieten van je dag!
Als jullie geen muziek mogen, dan moeten jullie meeluisteren naar het andere feest, of zo? En het dessertenbuffet is ook idioot: ze zullen voor het andere feest ook wel een buffet hebben, dus een paar extra maken kan niet zoooo moeilijk zijn, en nog voordelig ook, waarschijnlijk!
Ik zou op mijn poot gaan staan, of iets anders zoeken!
Kop op!
Neel
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
17-5-2010 22:39:27
wij hebben een diner met 40personen, onze zaal heeft daar nooit een probleem van gemaakt... Vanaf het dessertbuffet komen er zo'n 100 gasten bij. Je betaalt voor de zaal, je betaalt voor het eten, me dunkt dat ze je dit niet kunnen maken!
Als ze dit niet haalbaar zagen hadden ze voor je de overeenkomst sloot dit moeten zeggen!
Ik zou dit nog eens grondig bespreken en als ze moeilijk blijven doen een andere zaal zoeken... Het is toch niet de bedoeling dat jullie feest in een hoekje wordt weggestopt?!
Groetjes,
Kristien
|
|
lesley
12-6-2010
|
18-5-2010 7:59:25
ik zou mijn contract eens nalezen om te zien of er iets in staat dat je van al die privilleges niet kunt genieten als er een grotere feest in de andere zaal is. staat hier niets van vermeld in jullie contract dan ging ik naar de uitbater van de zaal en dan kon hij kiezen ofwel ons dezelfde voordelen geven als die andere mensen oftwel verbreek ik het contract eventueel via een advokaat.
seg jullie hoeven dit niet te pikken, het is jullie grote dag en jullie verdienen alleen het beste!
|
|
Marieke
18-4-2009
|
18-5-2010 11:19:12
Meen je dat nu?
Dat ga je toch niet laten gebeuren?
Het is U!! dat hé zeg.
Kijk u contract eens na.
Zoek desnoods nog een andere zaal (ik weet het, het is vrij laat).
Ik zou me zo niet laten behandelen hoor.
|
|
nathalie
2-7-2010
|
18-5-2010 18:52:57
Wij hebben besloten om te kijken voor een andere zaal.
Wist zelfs nie dat jullie contract hadden Marieke hebben wij niet hoor.
Dus kan iemand mij helpen aan namen van feestzalen in west vlaanderen
Mercikes
|
|
Sabine
2-7-2010
|
19-5-2010 13:20:47
Hey,
Hou er de moed in.
Ik zie dat wij op dezelfde dag huwen, ik hoop echt dat je nog ergens anders terecht kan.
Kan je wel niet helpen, ben van Vlaams Brabant.
Groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|