TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
angela
2-10-2010
|
18-5-2010 13:32:32
Ik heb niet veel meer moeten aanpassen aan ons boekje. pastoor vond het mooie teksten die ik gekozen heb. moet de boekjes nog in mekaar steken en dan zijn ze af .
weer een werkje minder groetjes Angela
|
|
Tinne
10-9-2010
|
18-5-2010 15:27:20
Hoi Katrien,
ons boekje is ook al ff af, maar we moeten het pas meenemen met de ondertrouw. Onze pastoor is nog niet zo hip, dat hij e-mail heeft. Dus we weten nog niet of hij veel zal 'afkeuren'. Ik hoop natuurlijk van niet...
Ik zag ook dat we op dezelfde dag trouwen. Jullie geven jullie uitnodigingen dan ook al goed op tijd. Ik was van plan onze uitnodiging straks door te sturen naar de drukker. Hopelijk hebben we ze dan zeker eind deze maand, zodat we in juni iedereen hun uitnodiging kunnen bezorgen.
Hoever sta jij met alles te regelen?
De grote lijnen zijn bij ons ingevuld...zaal, kleed, gemeente, kerk, kostuum,...
We moeten nog vervoer regelen, afspraak met de fotograaf, bedankjes, ...en nog van alle prularia...
Ik kan niet wachten tot de eerste pas. Wanneer is die van jou? Mijne is pas 10 augustus...vind dat toch wat krap, maar de zaak bestaat al 30 jaar dus ze zullen wel weten wat ze doen vermoed ik...
Groetjes
Tinne
|
|
Katrien
10-9-2010
|
|
|
Steffi
21-5-2011
|
18-5-2010 22:31:03
hallo,
ik heb eens een vraagje,
zou iemand van jullie evntueel naar mij ook het misboekje eens willen doormailen?
Het is niet dat ik het zou overnemen, maar ik heb geen gedacht van hoe ik aan zoiets zou moeten beginnen en hoe dat eruit ziet
En binnekort krijg ik ook die opdracht, daarom..
Alvast bedankt!
mijn mailadres: deborgersteffi@hotmail.com
|
|
Ann
11-9-2010
|
19-5-2010 20:53:16
Dag Katrien, Tinne, amai jullie staan al ver met jullie voorbereidingen!
bij ons is huidige status:
* misboekje zo-goed-als goedgekeurd (nog enkele liedjes te kiezen in samenspraak met groepje die komt zingen en is dan OK);
* huwelijksringen: besteld - wel nog te passen;
* huwelijkskaars (lees: olielamp) :besteld en komt deze week toe :-)) ;
* uitnodigingen: in opmaakfase;
* menu: mogen we afspraak voor maken in juni; bloemen: nog voor te kijken.
* Vervoer is ook al in orde, een ceremoniemeester ook, DJ ook ... enkel nog openingsdans te kiezen en een voorkeurslijstje op te stellen van welke liedjes we zeker willen horen.
* Fotograaf ligt ook al een tijdje vast. Oh ja: trouwkleed ook natuurlijk al besteld, voor kostuum voor mijn ventjen zijn ze aan t kijken voor ne jacquet. De kledij voor de bruidskindjes ligt ook al vast: met de communiekledij was dit ideaal :-)
* Ondertrouw: begin juli, eerst worden we aangekondigd via mededeling tijdens de zondagsviering. Heel leuk !
* Aanvraag wettelijk huwelijk officieel geregeld zodra dat kon (midden maart). Datum en uur wel al aangevraagd in midden juli vorig jaar (bij vastleggen feestzaal)
* Make-up: proefbeurt half juli
* Kapster => dien ik nog te regelen: hoop dat ik hier nog voldoende tijd voor heb.
Sedert wanneer zijn jullie verloofd? Wij van Pasen vorig jaar, de tijd gaat toch oooooooooooo zo snel ! Op 11 september huwen er op onze parochie drie koppels, komt dit ook bij jullie voor?
Veel groetjes en succes met de voorbereidingen, Ann
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |