TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stefanie
14-8-2010
|
18-5-2010 16:57:18
Wij zullen die dag ook in Gent onze vrijgezellen hebben
K'vind jullie pragramma echt wel duur hoor!
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
18-5-2010 17:00:32
Wij hebben al vrijgezellen gedaan van 30 euro per persoon, tot 150 euro per persoon. Hou er wel rekening mee, dat je ook de kostprijs van de bruid moet delen door de aanwezigen!
Ik zou gaan voor de workshop cocktails en tapas menu!
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
18-5-2010 17:15:01
Ik zou ook voor de cocktails + tapas gaan.
Marieke, ik moest nog aan jou laten weten wat we met mijn vrijgezelle gedaan hebben zeker he?
Wel, 's morgens kwamen ze naar mijn appartementje tss half9 en 9uur. Het thema van de dag was marine gezien mijn vriend stuurman op 'n schip is. Iedereen droeg een blauw met wit gestreept tshirtje en een matrozenhoedje. Voor mij hetzelfde maar dan in 't roos.
En dan zijn we naar de Efteling vertrokken! Voor smiddags hadden ze een uitgebreide picknick bij en een vriendin had ook koekjes gebakken in de vorm v matroosjes en bruidsjurkjes, echt leuk!
Rond 18u zijn we trg nr Antwerpen gereden. Bij vriendin thuis hebben we ons omgekleed e opgefrist, glaase cava gedronken met wat chipkes enzo erbij, en dan naart stad om tapas te eten.
Daarna zijn we gaan dansen en tegen 4uur nr huis.
Ik heb een paar kleine opdrachtjes moeten doen en kvond dat ideaal. Een paar typische vrijgezelle activiteiten, beetje verkleed, maar vooral superleuke dag met de girls, meer moet da ni zijn!
Wat het gekost heeft weet ik niet, maar ik denk wel wat...
|
|
Véronique
31-7-2009
|
18-5-2010 17:23:12
Het is moeilijk aan ons om te oordelen... Wij kennen je vriendin natuurlijk niet...
Organiseer eens een moment dat je met alle vriendinnen die naar de vrijgezellenavond komen afspreekt en leg alle voorstellen op tafel. Dan weet je onmiddellijk wat kan en wat niet. En misschien brengen ze zelf nog leuke ideeën aan waar je zelf nog niet aan dacht.
Succes!
|
|
Mila
5-6-2010
|
18-5-2010 18:39:47
Ik vind het ook duur. Ik zou eerlijk gezegd niet meegaan moest het zoveel geld zijn.
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
18-5-2010 19:41:29
Ik vind 50 euro ook echt té duur om zelf mee te willen gaan. Tussen de mensen die we hebben opgegeven die we graag op onze vrijgezelle willen, zitten enkele koppeltjes. Als die dan 2x 50 euro moeten betalen... Ik zou proberen toch zeker onder de 30euro pp. te blijven...met wat creativiteit kom je ver;)
groetjes,
Kristien
|
|
Saar
5-6-2010
|
18-5-2010 20:12:37
Hmmm persoonlijk vind ik 50 euro goed te doen, tegenwoordig kost alles veel geld
|
|
Marieke
18-4-2009
|
18-5-2010 21:38:34
Ja, ik vond persoonlijk 50€ nog te doen. Je moet reken zelf als je gewoon hoofdgerecht gaat eten + glaasje wijn zit je ook aan 30€pp, wij hebben dan culinaire wandeling of workshop + eten. Vond het best wel meevallen/
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
19-5-2010 9:23:43
Ik vind 50euro ook niet veel eigenlijk... Tenslotte nodig je toch enkel je beste vriendinnen uit, die hebben dat normaal wel voor jou over. Ik denk dat het voor mijn vrijgezelle zelfs meer was (dan reken ik wel hun eigen deel erbij, dus hun deel + elk 1/10e voor mij).
Marieke, als je u zorgen zou maken over de kosten, eens informeren hoe de rest er tegenover staat?
|
|
Marieke
18-4-2009
|
19-5-2010 9:27:14
Hey Hannelore,
Bedankt, da ga ik doen. 1 vriendin vind het alvast geen probleem.
De rest zit er ook nogal "warmpjes" in dus, ik verwacht geen problemen.
Persoonlijk vond ik vb. 50 € voor zo een culinaire wandeling van 4.5u niet veel.
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
19-5-2010 16:36:35
Hallo Marieke,
bedenking die'k wel wou maken, veel van die dingen worden georganiseerd door stad Gent of 'n particulier die dan wellicht actief is in Gent. Ga eerst na of ze wel werken op die eerste dag van Gentse feesten, want dan vallen er misschien al opties van af.
Die pralines zou'k niet doen, 'n stripper zou mij niet bekoren, dus wees erg zeker of jouw bruidje dat leuk vindt, voor je zoiets onderneemt. Die culinaire wandeling: als je daar erg goed mee gegeten hebt, kan 't wel denk ik.
Succes!
|
|
dorien
7-8-2010
|
24-5-2010 18:04:55
Hey!
50 euro vind ik helemaal niet duur, wij zitten toch meestal tussen de 50 en 100 euro hoor!
Weet je wat ook tof is in Gent? Het target spel! Echt héél leuk Wij hebben dit op een vrijgezellenavond gedaan, was maar 15 euro voor 2 uur. Wij hebben ons enorm goed geamuseerd! Is maar een ideetje hé...
Veel plezier!
Dorien
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|