Terug naar overzicht
Hey, Wij trouwen volgend jaar in mei. Ik heb vorige maand mijn trouwkled gekocht. Ik had het kleedje al opt oog van toen we net verloofd waren. Dus ik kon niet langer wachten om het te gaan passen. Ik wou niet wachten op de collectie van 2011. Uiteindelijk maakt het niet uit uit welke collectie je kleed komt. Niemand zal er aan zien of het een kleedje uit collectie 2010 of 2011 is hé. Zolang je er maar in straalt! groetjes Wendy
Ik heb al vaak gelezen dat je ongeveer 6maand op voorhand moet gaan! Oktober zou dus perfect zijn hé! Wij trouwen in juni, dus ik ga ook op de nieuwe collectie wachten :)! Succes
Dag Inge! Laat je niks wijsmaken hé! Die winkel willen enkel verkopen. Ons huweiljk was 18/4/9, ik ben m'n kleedje in okt/nov gaan bestellen bij Linea Raffaeli in Brugge, reken op 12 weken, 21/3 ben ik het gaan afhalen. Ruim op tijd en ik had nieuwe collectie; Wacht nog eventjes. De kleedjes die er nu hangen zijn van deze collectie, je wil toch niet trouwen in een kleedje waar er al veel in gezien zijn? Ze willen niks liever dan die nu nog verkopen. Ik geloof niks van levertermijnen van 6/9 maand! Succes PS als het een tip mag zijn van LR Concept store was ik super tevreden!
Ik wil inderdaad zo'n nieuw kleedje, maar heb en onweerstaanbare drang om nu al te gaan kijken. Volhouden dus...Bedankt!
hey, ik ben gisteren mijn kleed gaan kiezen, ik trouw pas in juli 2011, dus ik had nog ruim de tijd, ze hadden al een voorlevering van de nieuwe collectie hangen, en daar heb ik tussen mogen zoeken, gewoon even ergens binnen stappen en vragen of ze al iets binnen hebben van de nieuwe collectie!!