Terug naar overzicht
hey julie ik heb mijn kostuums voor de suite gehuurd in oostende 65euro voor alles word op lengte aangepast voor iedereen lengte maten en breedte maten aanwezig zeeer vriendelijke mensen een aanrader www.scapallini.be
die van onze suite komen van Jonavan in Roeselare. Zeer vriendelijke mensen, prijzen weet ik niet precies, maar ook alle maten en veel modellen mogelijk! zeker een aanrader!
die van ons , SERRUS te Menen !!alles tot op de puntjes in orde ! wij betalen 50euro voor het kostuum eens een kijkje gaan nemen hoor is dichtbij hegr sandrine
In Kuurne is er ook een verhuurmogelijkheid voor kostuums: kostprijs smoking 55 euro, voor 2-delig 50 à 60 euro en voor een wit 100 euro. Een jacquet met gestreepte of effen broek: 75 euro (heb het kaartje hier naast me liggen). Plaats to be: Vanwynsberghe- Rijksweg te Kuurne. Bij vorige huwelijk kwamen kleren van daar, wij gaan er daar ook misschien bestellen. groetjes, Ann
Wij zijn ook bij Vanwynsberghe in Kuurne geweest, heel goeie service. groetjes, Windy
wij gaan ook eens gaan zien bij serrus in Menen. Als je eentje in de buurt hebt, kan je zowel daar beginnen é :) eline
toch even aanvullen: de kledij van de mannen kwam van daar bij de trouw van mijn toekomstige schoonfamilie :-) (en dat was laatste huwelijk wat ik meegemaakt heb) groetjes, Ann
Wij gaan bij Gentlemen in Izegem. Ook niet duur.Er is een website te vinden. groetjes Lindsay
wij zijn ook bij gentlemen in izegem geweest. heel goeie service!
wij gaan waarschijnlijk ook nr vanwynsberge in kuurne! zeer vriendelijke mensen ook. lindsay en imke blijkbaar huwen wij op dezelfde dag! sedert zaterdag heb ik mijn kleed gekozen dus ben ik voorlopig niet meer nerveus
Heeft iemand ervaring met Labaere uit Zottegem?