Terug naar overzicht
Ik heb schoenen van Linea, ze hebben 200 € gekost. Ik vond het ook heel duur, maar ze passen wel perfect bij mijn kleed. Mijn mama heeft ook schoenen van Linea en ook deze hebben zoiets gekost. Ik moet wel zeggen, ik heb ze al wat ingelopen en ze zitten heel gemakkelijk.
Ik heb er ook van LR, ze kosten 180 euro. In de winkel zaten ze als gegoten, maar ik moet ze nog halen en inlopen. Mijn mama heeft er ook gekocht, weet niet hoeveel die kosten, maar ze zat er ook direct gemakkelijk in.
Ik heb er ook van LR gekocht. Ze kosten 180 euro.
Ah Stefanie, ik zie dat jij dezelfde dag trouwt als ik. Leuk. Hoe ver sta jij al met de voorbereidingen ? Ik ben met alles redelijk laat begonnen, heb mijn trouwkleed nog maar van twee dagen geleden. Ook van LR. Ben nu bezig met de uitnodigingen. Gtjs An
Bedankt meisjes voor jullie info, ik denk er toch maar voor te gaan !!
hey, onze schoenen komen van Tsjari in Breda, Karolien heeft haar schoenen daar laten kleuren aan de hand van een stukje stof in dezelfde kleur als haar kleed en het resultaat is echt prachtig. Hand/enveloppetasjes kleuren ze daar ook. Onze schoenen kostten 150euro en als je wil kan je ze daarna nog eens laten kleuren in een donkerdere kleur (bv zwart) zodat je ze nog gewoon kan dragen. groetjes, Kristien
Hey, mijn schoenen zijn ook van LR en hebben 170€ gekost. Ze zaten direct als gegoten! Ik ben ze al een hele tijd aan het "inlopen". Nu ja, da's een excuus, ik doe ze gewoon graag aan. :-) Caroline