Terug naar overzicht
hey, ik zou wel een dj nemen, omdat die kan inspelen op het publiek door de muziek aan te passen aan de behoeften van dat moment. wij kozen voor een diner voor 40personen, de 100 anderen komen vanaf de taart met daarna dessertbuffet. Het kan niet in elke zaal,sommige zalen die wij zijn gaan zien vroegen minstens 100 personen voor het diner maar de zaal die we nu hebben maakt er geen probleem van en de prijs is hetzelfde per persoon, ongeacht de grootte van de groep. Ik weet niet van waar je bent, wij zijn van antwerpen en hebben domein martinus in zoersel. 35euro pp. voor een bbq vind ik best een goeie prijs! groetjes, Kristien
Het zijn eigenlijk allemaal persoonlijke dingen he. Als jij genoegen neemt met een cd-wisselaar, waarom dan een dj? Een dj kan natuurlijk wel inspelen op het moment, en daar waar nodig ineens een slow of een up tempo nr spelen... Het eten gaat niet je grootste kost zijn. Het drinken gaat dat zijn. Wij hebben een bbq voor 30€ p.p, maar daar komt nog eens het dubbele bovenop aan drank. Succes!
Ik zou toch kiezen voor een dj om volgende redenen: 1. Je moet steeds afwachten wat voor soort danspubliek je hebt... Een dj kan sneller inspelen op je publiek, want die ziet onmiddellijk wat aanslaat en wat niet. 2. Het is gemakkelijker om verzoeknummertjes aan te vragen. 3. Als er sketches of dansjes of zo door vrienden of familie wordt gedaan waar jullie niet van af weten, is het eenvoudiger als je een dj hebt: die kan meteen voor juiste muziek, micro,... zorgen.
kdenk dat we voor het intieme diner kiezen en daarna nog hapjes en dessert voor de rest van de gasten. kdenk dat dat iets interessanter is qua prijs, zo stom dat je daar rekening moet mee houden. ik wil niet de gierige pin zijn... :) dj is idd wss leuker, die kan alles ook zo'n beetje aankondigen enzo :) merci voor de raad!