Nu Online
Momenteel zijn er 340 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau's uitdelen op avondfeest

21-5-2010 12:39:39
Dag iedereen,

even een (misschien dom) praktisch vraagje:
op het avondfeest delen wij cadeau's uit aan onze ouders en getuigen.
Dit gebeurt volgens mij voor het diner, tijdens de speech.
Nu willen mijn toekomstige en ik de speech 'delen', dus elk enkele woorden zeggen, maar wie deelt dan de cadeau's uit??
Als ik bvb aankondig dat er een cadeau is voor heb, geeft mijn ventje die dan af terwijl ik praat, of hoe doen jullie dat?
Is misschien een rare vraag, maar ik sta daar nu pas bij stil :)

Alvast bedankt!!
Kaat

Kaat
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 596

sarah
9-10-2010
 Meld misbruik21-5-2010 15:21:16

ik vind dit een goed idee
zelf ga ik niet speechen, mijn man gaat dat doen , ik ben daar veel te nerveus voor
dus ik deel de cadeau's uit ... (wel enkel aan onze ouders)
de getuigen nodigen we eens uit op een etentje als we ons album en video hebben

Naomi

Meld misbruik21-5-2010 15:55:16

Hey,

Wij hebben voor iedereen van onze genodigden een klein kadootje!
Voor vrouwen een glazen buisje met badparels en voor de mannen en kinderen soort doopsuiker. Na de trouw nodigen we mijn onze ouders uit op een etentje bij ons thuis en geven we persoonlijk een cadeautje, alsook voor onze getuigen!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-5-2010 19:11:28

Wij zegden in onze speech waarom we hen willen bedanken en deelden erna de cadeaus uit (ik aan mijn ouders en getuige en mijn man aan zijn ouders en getuige). Op die manier blijft iedereen luisteren en worden ze niet afgeleid door iemand die rondloopt en de cadeaus overhandigt (meestal zeg je dan ook nog een klein woordje).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...