TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandy
28-5-2011
|
24-5-2010 11:43:16
Hallo Nathalie Wij trouwen op 28 mei volgend jaar en ik had gedacht om na de grote vakantie, september en oktober op zoek te gaan. Het is inderdaad zo dat de nieuwe collectie er is en dat je (zo heb ik gehoord) kortingen krijgt op de oude collectie. Veel succes!
|
|
jessie
24-7-2010
|
24-5-2010 11:44:05
hey, je kan altijd al eens gaan kijken, want een trouwjurk zoeken neemt toch altijd een beetje tijd in beslag en zo kan je dan rond kijken en als er je dan iets bevalt kan je dat al opnemen in je hoofd en dan misschien wachten op de nieuwe collectie en dan kiezen! voor een trouwjurk ben je nooit te vroeg! grtjs jessie
|
|
Véronique
31-7-2009
|
24-5-2010 12:04:04
De kortingen die je krijgt is nog niet op de collectie van vorig seizoen, hoor! Meestal is dat op kledij die ze niet meer kunnen nabestellen en waarvan ze het pasmodel of zo nog hebben hangen.
Tja... Ik zou zeggen: heb je deze zomer nog trouwers in het vooruitzicht? Dan zou ik wachten tot de nieuwe collectie (dan heb je zeker al niet hetzelfde kleed als hen --> zo heb ik een bepaald kleed van Marylise al 4x de revue zien passeren bij vrienden...). Anders speelt het niet echt een rol...
Hoe vroeger je gaat, hoe langer je ook wel moet wachten op je eerstvolgende pas... Die wordt veelal berekend a.d.h.v. je trouwdatum (+/- 3 maanden ervoor) en niet zozeer op het moment dat jij je kleed kiest.
|
|
Kim
21-5-2011
|
24-5-2010 12:13:51
Wij trouwen ook in mei en ik ga toch wachten tot september of zo. Ik vind het heel vreemd dat veel meisjes hier nu al een kleed gekozen hebben voor die periode, dat is nog een jaar! Wie weet verander je ondertussen nog wel van gedacht ;)
|
|
Wendy
28-5-2011
|
24-5-2010 12:47:00
Wij trouwen eind mei en ik heb mijn kleedje al gekozen.
Toen ik het kleedje op internet had gezien, was ik er al helemaal aan verkocht.
Het gaf echt een mega gevoel toen ik het aanhad!! Ik heb daarna nog verschillende andere kleedjes gepast, maar mijn keuze was toch al gemaakt.
Als je nog geen kleedje opt oog hebt, zou ik mss nog wel wachten tot de nieuwe collectie.
Maar ik had schrik dat het kleedje anders al niet meer te verkrijgen ging zijn.
|
|
kelly
24-6-2011
|
24-5-2010 14:46:38
Ik heb mijn jurk al gekozen. Ik had hem helemaal in mijn hoofd vooraleer ik aan mijn zoektocht ben begonnen. Ik dacht , als ik vroeg begin , heb ik tijd genoeg voor dé jurk . Ik moest en zou Bordeaux rood dragen. Ik had een afspraak bij het bruidsparadijs in Merksem. ze laten u in de boeken kijken wat je eens wilt passen. En ik heb dan enkele jurk gekozen. Uiteindelijk had ik dan een witte jurk aan , en vroeg ik of er dingen konden worden aan toegevoegd voor kleur erin te hebben. Toen haalden ze de naaister erbij. Die vertelde dat ze anders wel een volledig bordeaux jurk hadden ... dat die alleen nog niet was opgenomen in hun boeken
Toen ik hem zag was ik meteen verkocht , dus heb ik hem besteld. ik heb mijn jurk redelijk vlug gevonden , zoals hier eerder gezegd moet je dan natuurlijk wel lang wachten tot de volgende pas.
Maar een vriendin van mij gaat ook trouwen , en ik ben met haar naar enkele winkels meegeweest , en als ik daar dan hun collectie zag , en de 'rode' jurken , was er niets wat mij aanstond. Dus ik ben blij dat ik als eerste winkel meteen de juiste winkel had .
|
|
kristel
20-10-2010
|
24-5-2010 14:49:21
ik ben 20 feb 2010 gaan zien voor men trouwjurk
19 april 2010 had ik ze al thuis en trouwen 20 okt 2010 (aziexport)
|
|
Melissa
8-5-2010
|
24-5-2010 15:58:31
Ik ben op 8 mei getrouwd, en ben toch al gaan kijken in juni van vorig jaar...
|
|
KarinW
22-5-2010
|
24-5-2010 17:30:39
ik ben vorig jaar in julial gaan zien Ik kon niet laner wachten en heb er ook geen spijt van gehad Je weet als je "jouw" kleed gevonden hebt :)
Grtjs
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
25-5-2010 15:03:16
Ik heb pas op 29 januari mijn kleedje gekozen/besteld, was wel van eerste winkel goed omdat ik eerst uitgebreid op websites/in boekjes keek naar wat ik mooi vond. Al snel was duidelijk dat het 'n Ladybird zou worden, dus zocht dan 'n bruidshuis in de buurt waar ze dat merk verkochten. En jawel... het werd 'n Ladybird, niet diegene die'k meteen mooiste vond, maar wel mooiste op mijn lijf paste. :)
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
25-5-2010 15:04:10
P.s.: dit jaar wel te verstaan, dat was dus zo'n kleine zes maanden.
|
|
Natasha
1-2-2010
|
25-5-2010 21:29:23
Hallo Nathalie, Misschien iets waar je niet onmiddellijk aan gedacht zou hebben maar zegt een ontwerp op maat je iets? Ipv een jurk te bestellen in een bruidsconfectiewinkel, heb ik dit op maat laten ontwerpen door November Styling. Het voordeel is dat je hierdoor nog flexibiliteit hebt om dingen te veranderen tijdens het ontwerpproces. Zo had ik mijn bruidsjurk 6 maanden op voorhand laten ontwerpen. Maar ik was al veel vroeger bij haar langs geweest om ideeën uit te wisselen
|
|
inge
15-4-2011
|
25-5-2010 22:37:11
Ik zit met dezelfde vragen Nathalie. Ik ga eerst wat kilo's verliezen, dan al eens kijken. Mss hangt de collectie al wat vroeger uit he. Als je in juli gaat soldenshoppen bij 'normale winkels' hangt er toch ook altijd al nieuwe collectie?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|