Terug naar overzicht
Hoi Julie, ik ben onlngs verhuisd naar Gent, en zoek daar eigenlijk een goeie kapper. Kun je mij de gegevens van jouw vroegere gentse kapper eens bezorgen? En wat jouw vraag betreft, ik ken een goed kapsalon in Kortrijk, als dat voor jou niet te ver is: Piet & Virginie noemt het, aan de Oudenaardsesteenweg in Kortrijk dus.Succes met de zoektocht!Groetjes,Annelies27.05.2006
Dag Annelies,bedankt voor de tip.Ik ging naar Deinze: Haute Couture Jacques. nog geen 5min van het station. In Gent zelf ben ik naar een aantal kappers geweest, maar was nooit echt te vreden. GreetzJulie
Hoi JUlie,Ik ben zeer tevreden van coiffure la coupe in staden. Heel dicht bij Roeselare.Mvg,Lieselot
Hoi,Ik ben zelf van Roeselare en heb al heel wat kappers gedaan en toch keer ik elke keer terug naar DAGOV in de Koning Albert I laan. Ik hoef maar één woord te zeggen en de verschillende kappers weten onmiddellijk wat ik wil. Ze zijn heel eerlijk, als ze denken dat je er niet mee zal staan, zeggen ze het ook.Ze zijn ook op maandag open en steeds zonder afspraak. Maar op mijn trouwdag mocht ik wel gaan voor het open ging.Veel succesGroetjes Isabel