Terug naar overzicht
hoi ga mijn collega's ook uitnodigen en hang mijn uitnodiging + aanwezig lijstje ernaast :)
Mag ik even eerlijk mijn mening zeggen, niet kwetsend of beledigend bedoeld? Ik vind eigenlijk rijmpjes heel dom overkomen. Ik lees wel vaker van mensen die overal rijmpjes bij nodig lijken te hebben, maar ik vind dat nogal kinderachtig... Niveau kleuterschool :) Allez, dat is mijn mening he. Kan je niet gewoon bovenaan de lijst iets zetten als: Wil je je even aanmelden als je van plan bent te komen? Of: schrijf je naam op de lijst als je aanwezig zal zijn oid.
De uitnodiging alleen lijkt me duidelijk genoeg... Niet? TI¨P: Laat ook noteren of ze niet komen, zo weet je zeker wie de lijst heeft zien hangen!
Ik heb toen ook een lijst opgehangen. Ik had er gewoon boven gezet of ze dit wilden invullen. Ik had een paar kolommen: naam, ja, nee en hoeveel personen (1of 2). Zo kon ik ook goed zien wie het had ingevuld en wie nog niet. Bij sommige toch moeten achter zitten, vooral die niet konden komen en dat precies niet graag zeiden. groetjes, Carolina