Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

* * * Gent - geschikte resto's voor vrijgezellen +- 15 personen * * *

25-5-2010 23:21:45
Dag dames, heren

17/7 zoek ik in Gent een resto waar we met 12/15 personen de vrijgezellen van een vriendin van me kunnen vieren.
Ik zoek een leuk, lekker resto, waar je toch wel met een grotere groep kan komen aanzetten.

Grts

Marieke

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 622

gina
9-7-2010
 Meld misbruik26-5-2010 8:58:19

Amadeus wordt vaak bezocht tijdens vrijgezellenfeestjes
wel best op voorhand reserveren.
(zeker omdat het Gentse feesten zijn)
En anders in de Sleepstraat heb je ook veel toffe restaurantjes
(Turkse, Mexicanen,... en niet zo duur!)

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik26-5-2010 10:07:02

Qua grootte kan je naar "'t Pakhuis" maar of het daar duur is of niet, weet ik niet.
Kijk anders eens op hun website. Of ga er gewoon zelf eens iets eten, dan weet je het direct en kan je vragen of je daar voor een 'vrijgezellige avond' terecht kan.

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik26-5-2010 10:40:22

Hallo!
Amadeus is geen optie, want de mannen gaan er langs :).
Maar 't Pakhuis heb ik al een mail gestuurd.
Nog andere idee'tjes? Stuur maar door!
Vb. Live cooking, tepan yaki, Gourmet?
Fondue niet (hebben we op m'n vrijgezellen gedaan).

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik26-5-2010 12:43:00

hihi, ik heb de 17de juli ook mijn vrijgezellen, maar zal wel in Brugge zijn. Ben al benieuwd wat ze voor mij in petto zullen hebben!

In Gent denk ik aan de Kastart, maar is natuurlijk wel beperkt in kaart en je moet vlug weer buiten. Ofwel de Yanko, daar kan je ook met een grote groep binnen.

Dorine

Meld misbruik26-5-2010 14:23:58

Misschien wel de moeite om even navraag te doen bij "Coffee en Curiosa" in de Geldmunt net aan het Gravensteen, ze hebben een nieuwe webstite, best eens googlen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-5-2010 17:05:09

Wij zijn met mijn vrijgezellenavond hier naartoe geweest: http://www.fondueloft.be/ Je kan er fondue of grill eten. Ze zijn zeker voorzien op vrijgezellen want als dessert krijg je ijstaart met vuurwerk en een speciaal muziekje!

Bij een andere vrijgezellenavond zijn we ook naar Amadeus gegaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...