Terug naar overzicht
Amadeus wordt vaak bezocht tijdens vrijgezellenfeestjes wel best op voorhand reserveren. (zeker omdat het Gentse feesten zijn) En anders in de Sleepstraat heb je ook veel toffe restaurantjes (Turkse, Mexicanen,... en niet zo duur!)
Qua grootte kan je naar "'t Pakhuis" maar of het daar duur is of niet, weet ik niet. Kijk anders eens op hun website. Of ga er gewoon zelf eens iets eten, dan weet je het direct en kan je vragen of je daar voor een 'vrijgezellige avond' terecht kan.
Hallo! Amadeus is geen optie, want de mannen gaan er langs :). Maar 't Pakhuis heb ik al een mail gestuurd. Nog andere idee'tjes? Stuur maar door! Vb. Live cooking, tepan yaki, Gourmet? Fondue niet (hebben we op m'n vrijgezellen gedaan).
hihi, ik heb de 17de juli ook mijn vrijgezellen, maar zal wel in Brugge zijn. Ben al benieuwd wat ze voor mij in petto zullen hebben! In Gent denk ik aan de Kastart, maar is natuurlijk wel beperkt in kaart en je moet vlug weer buiten. Ofwel de Yanko, daar kan je ook met een grote groep binnen.
Misschien wel de moeite om even navraag te doen bij "Coffee en Curiosa" in de Geldmunt net aan het Gravensteen, ze hebben een nieuwe webstite, best eens googlen.
Wij zijn met mijn vrijgezellenavond hier naartoe geweest: http://www.fondueloft.be/ Je kan er fondue of grill eten. Ze zijn zeker voorzien op vrijgezellen want als dessert krijg je ijstaart met vuurwerk en een speciaal muziekje! Bij een andere vrijgezellenavond zijn we ook naar Amadeus gegaan.