Terug naar overzicht
Zowel mijn man als ik namen onze broer. Wij vroegen dat eigenlijk onmiddellijk als we bekend maakten dat we zouden trouwen.
Hallo, mijn vriend heeft een neef genomen en ik mijn zus. Wij hebben dit ook onmiddelijk gevraagd nadat we verloofd waren. Groetjes Keshia.
Oei dan zit ik met een probleem, want weet niet wie te nemen! :-) :-s
Ik ga mijn zus en beste vriend vragen. 'k Ga dat binnen een paar maanden doen, een jaar voor onze trouw.
Hey, Ik mijn beste vriendin en mijn verloofde zijn beste maat (we hebben allebei geen broers of zussen). We hebben het gevraagd zodra we onze verloving bekend gemaakt hebben.
Wij ook broer en zus en meteen gevraagd.
Wij ook onze broers en meteen bij de bekendmaking van de verloving hebben we het gevraagd.
Mijn zus is mijn getuige. Mijn vriend heeft zijn mama als getuige gevraagd (Het is nogal een moederskindje ) Ik heb het aan mijn zus gevraagd op nieuwjaar. (7 maand voor de trouw) Ze kreeg een kistje cadeau en daarin zat een briefje om het te vragen. Mijn vriend heeft zijn mama gevraagd in de loop van mij maart. (4 maand voor de trouw) Hij heeft het gevraagd tijdens een etentje.
Maakt echt ni uit wanneer, als je 't maar vraagt voor den trouw. Ik had zelf héél lang getwijfeld, dus vroeg dit jaar nog maar de getuige, mijn toekomstige wist 't al héél snel en dat was ook meteen na verloving.Beter langer wachten en meer vrede hebben met beslissing dan overhaaste acties die je misschien wel berouwt.
Hallo, mijn toekomstige en ik hebben elkaar leren kennen door mijn beste vriendin en mijn toekomstige zijn beste vriend. Hij had een oogje op haar. Mijn toekomstige deed een poging om hen te koppelen. Dat is niet gelukt maar wij zijn er wel als koppel uit gekomen Doordat we door hen samen zijn, hebben we hen als getuigen gevraagd.Leek ons wel mooi om hen te vragen.Wij hebben hen 6 maanden geleden gevraagd.Wij huwen op 18 juni.Groetjes