Terug naar overzicht
HeyIk geef hen een mini-album van onze trouwfoto's. Dat zijn dan 10 foto's in een doosje. (15 cm op 15 cm)Daar zit dan uiteraard een foto van ons als koppel in, maar ook een foto van mij alleen samen met mijn getuige, een foto van haar alleen, eentje van haar en haar vriend en eentje van ons gevieren. Hetzelfde dan voor de getuige van mijn vriend.Ik denk dat dit iets is waar men echt iets aan heeft, mooie foto's van een gelukkig moment... Natuurlijk kan ik dit wel pas geven na de trouw...GroetjesVicky09.09.06
Ik had dit ook al in gedachten, alleen is mijn vriend er precies niet erg voor te vinden....Mag ik vragen wat je hiervoor betaalt? Als je dat al weet ten minste.
Hoi,wat ik ook al eens gelezen heb en ook wel leuk vond, was het volgende:aan de getuigen een gegraveerde balpen geven. Met bv. als tekst: bedankt dat je mijn getuige wil zijn of gewoon de namen van de trouwers en datum, enz.Er stond wel bij dat je er moet op letten dat je een balpen hebt met zwarte inkt, blijkbaar moet dat op het gemeentehuis.Groetjes,Sandra20-05-2006
Dag LindsayBij onze fotograaf kost zoiets 65 euro (met doosje inbegrepen, heel mooi), en dat vind ik het wel waard.Zo'n pen is ook wel leuk, maar een jaar later is men dat misschien al kwijt, terwijl die foto's toch blijven denk ik. Natuurlijk is het met zo'n pen wel leuk dat je de dag zelf iets kan geven.GroetjesVicky09.09.06
Onze fotograaf zal alles digitaal fotograferen en afleveren(om de kostprijs wat te drukken).Hij gaf ons de goede raad om eens naar de site van HEMA (www.hema.be ) te surfen. Daar kan je een echt fotoalbum samenstellen met de (digitale) foto's van je huwelijk die jij geselecteerd hebt. 5 dagen later zit het bij jou in de bus en het is écht niet duur! Prijzen variëren van € 17.95 tot € 53.95!Je kan ook andere dingen laten ontwerpen met jullie foto op. Zeker de moeite.Veel succes,Fieke x7/07/2007