Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautje

27-5-2010 17:18:48
Hallo

Wat geven jullie mee aan de mensen die het feest verlaten? Een bedankingskaartje? Of een klein geschenkje? Alle ideeën welkom!

Eline

eline
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 831

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik27-5-2010 17:50:39

Wij hebben zakjes met mini merci chocolaatjes gegeven. Achteraf hebben we nog een foto rondgestuurd.

Aan de zakjes hing een kaartje met de tekst:
merci voor het meefeesten,
merci voor het heffen van je glas
merci voor de attentie,
merci dat je er was!
onze namen en datum

chocolaatjes van Aldi.

groetjes, Carolina

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik27-5-2010 18:48:37

Wij gaan 2 pralientjes verpakken en een kaartje eraan hangen met onze namen erop. En evt nog een foto nasturen.

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik27-5-2010 23:10:35

Wij vullen een minizakje met senseo-pad, suikertje, candarelleke en melke. Wordt gesloten met 'adressticker' van vistaprint. Was op dat moment nog geen 4euro voor 140 stickers.We hebben er geen adres opgezet hoor maar:

Bedankt (11 september 2010)
Breng ons vlug een bezoekje
voor bij de koffie vind ik nog wel een koekje
en voor hen die het nog niet weten
onze deurbel is van gasten bezeten!

x Kitty & Tony

Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik27-5-2010 23:26:40

kijk eens op bedankjes.nl
Wij hebben daar het klavertje vier besteld.
Alles netjes toegestuurd gekregen via de post.
Mooi doosje. Ben heel tevreden hierover.

groetjes

Bieke
2-9-2011
 Meld misbruik28-5-2010 8:50:04

wij halen champagneglazen in Ikea, laten onze namen en de datum erin zandstralen en tijdens de receptie krijgen de mensen hun aperitief in die glazen geschonken, tijdens het eten wast de zaal deze af en dan mag iedereen een glas meenemen naar huis, we zorgen wel nog voor een zakje met wat plastic in zodat de glazen toch in 1 stuk de rit naar huis overleven :)

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik28-5-2010 15:45:40

Op de website van mymms kan je kleuren en bedrukkingen op m&m's kiezen. Ik denk dat wij dat gaan doen. M&m's in kleurtjes met 'dank je wel' en onze namen erop.

Nele
31-7-2010
 Meld misbruik30-5-2010 13:45:43

Wij hebben een mini-kaarsje besteld met onze namen en 'bedankt' op voor de vrouwen en voor de mannen hebben we een flesje bier van de plaatselijke brouwerij met ons eigen ontworpen etiket!

Marita

Meld misbruik4-6-2010 1:31:46

Hallo Eline,
voor ideetjes kan je ook altijd eens een kijkje nemen op www.bruidsparadijs.be - Trouwaccessoires - Bedankjes. Breng je een bezoekje aan de winkel, heb je nog meer mogelijkheden.
Nog veel succes met de voorbereidingen!
Marita

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...