Terug naar overzicht
disco is vooral heel kleurijk en gek he! Gekke brillen, afropruiken, boa's die dingen op de tafels mss? Heb niet heel veel inspiratie maar hoop je hier wat verder op weg te helpen! Groetjes Sofie
Dresscode op je uitnodigingen, slingers, veel glitter, discoballen bij binnenkomst, grote zonnebrillen op de tafels met een naamkaartje aan, menukaarten op glitterpapier...
De beste disco is eerder seventies, vind ik persoonlijk dan, grtz www.discovideo.be
Hey Eline, Het is wel een beetje prijselijk maar zo een led-dansvloer laten leggen is ook wel gepast voor dit thema ! Allemaal van die vierkante panelen die flikkeren en glitteren ... Grtjs Wendy
hallo, Heel tof een disco honeymoonparty! Ooit heb ik een discoverjaardagsfuif gegeven en ik heb gebruik gemaakt van zeer veel rollen glinsterend cadeaupapier(eerder een folie) uit de 'action', voor op de tafels was het zilveren achtergrond met daarop felgekleurde bollen daaruit had ik een soort van placemats geknipt en dan nog van die grote theelichtjes (8 u brandtijd) waarond ik ook van dat folie heb gedaan maar ruim genoeg en dan met de schaar fijne reepjes heb geknipt tot aan de kaars en met een elastie hield alles samen. Daar heb ik ook nog glinsterkarton gekocht om een getal in uit te knippen om op te hangen, maar jij zou bvb harten en sterren enzo eruit kunnen knippen. Nu nog wachten tot die kerstsfeer eraan komt om aankopen te doen! Ach ja dat is een feit dat de disco eerder uit de jaren 70 komt want die heb ik zelf beleefd! R. misschien ook ;) groetjes