Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering zaal

28-5-2010 20:31:42
Hallo,

Heeft iemand ideetjes hoe we onze zaal wat kunnen aankleden of versieren.
Er staan wel al bloemstukjes en kaarsjes op tafel,maar omdat het nie de modernste zaal is willen we met nog paar spullen de zaal iets fleuriger maken.
Iemand ideetjes???

Groetjes

nathalie
2-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 703

inge
15-4-2011
 Meld misbruik28-5-2010 22:00:35

Heb je een thema of stijl?

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik29-5-2010 7:04:54

Hallo ingen,

Nee niet speciaal eindelijk,gewoon wat versiering aanbrengen

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik29-5-2010 7:05:54

Even opnieuw beginnne mijn typen was precies dat niet haha..

Hallo Inge,

Nee eindelijk niet,gewoon wat versiering aanbrengen om het iets fleuriger te maken.

Groetjes

Ilse
23-7-2010
 Meld misbruik29-5-2010 15:10:07

mmm, als ijsbreker kan je het feestreglement op de tafels leggen... doen wij ook. Voor de rest niet al te veel versiering. Kost veel centjes en eigenlijk niet de essentie van het feest.

lieve groet

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik29-5-2010 15:12:25

kijk eens in de ava nathalie, vindt je altijd wel spullejtes die je aanstaan, zeker nu communie is voorbij fleurige dingen komen eraan voor de zomer en zie dat je op 2 juli trouwt enzo. ik zeg het in de va kan je veel vinden,

ons thema ligt met nr 7, tinten zijn aubergine/prune paarsachtig met grijs, onze kledij is zo en ik trke die lijn ook door

in onze bloemen niet, daar ga ik iets feller in omdat ik geen zin heb ik paarse bloemen, dat lijkt me iets te voor een begrafenis. ik ga met roze/lime, champagne kleurige tinten werken in samen werking met de bloemiste, kerk en feestzaal doe ik zelf, kerk compleet zelf avond ervoor en feestzaal zet ik alle spullen af en geef ik personeel daar de opdracht toe

je kan ook eens googlen

best in engels daar vindt je meeste van voorbeelden, pink weding, or green ale gewoon kleur tinten ingeven en je vindt al veel hoor

inge
15-4-2011
 Meld misbruik29-5-2010 22:42:13

Ik zou een thema kiezen hoor, een kleur of seizoen of iets dat bij je past. Veel bruiden hier kozen/kiezen een snoepjesthema, dan kan je apothekerspotten met snoepjes op de tafels zetten en menu's in snoepjestinten kiezen.

Andere thema's of kleuren: zomer, lichte pasteltinten, sprookjes, Rome en Julia, films...

Je kan de rest van de zaal aankleden met van die fancy ballonnen (je weet wel, drie of vier kleintjes op de grond, en dan zo eentje dat omhoogzweeft), mss ergens boompjes huren of grote terracotta kaarsen? Als je voor iets sprookjesachtig gaat kan je met van die kleine lichtjes werken. Als je dat achter een mooie organza hangt kan dat ook wel mooi zijn. Maar beslis jezelf over een kleur of stijl. Als je een rood kleed aandoet kan je moeilijk met flashy roze bloemen werken of zo.

De ava is inderdaad de place to be. Of in grote bloemen/decowinkels. Er zijn een heel aantal sites op internet die tips geven over thema's en decoratie.

Voila :) Hopelijk heb je hier iets aan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...