Terug naar overzicht
hey,normaal wordt dat opgestuurd zo'n 2 a 3 weken na het feest! alle zo heb ik het al altijd geweten!grtjs jessie
Hoi Annelies, Ik heb gehoord dat het zes weken is na je huwelijk. Je kan bijvoorbeeld achteraan je foto een persoonlijke bedanking schrijven. Vorig jaar is er een vriendin van mij getrouwd en zij gaf de kaartjes af op het feest zelf. Ze gingen tafel per tafel rond en gaven zo aan iedereen dan een bedankingskaartje met hun foto erop. Zo bespaar je wel nog eens postzegels uit! Ik zelf zou het 6 weken erna sturen en hun persoonlijk bedanken. Groetjes
@ Jessie en Nele We zouden ze tijdens het feest zelf willen uitdelen om de kost van de postzegels uit te sparen. We weten alleen niet goed wanneer. Tussen het hoofdgerecht en het dessert? Tussen het dessert en de openingsdans? Na de openingsdans.
Hey, wij geven de mensen van de receptie een bedankje, geen foto en dat geven de bruidskindjes af wanneer de mensen het gastenboek tekenen. en dan de mensen van het avondfeest krijgen een foto wanneer ze vertrekken, zoiezo komt iedereen toch eens bij jullie als ze voort gaan en dan kan je dit afgeven. Grtjs en veel succes met de voorbereidingen
Hei Annelies! Wij zijn ook van plan om foto's te geven als bedankje op de dag zelf. We hebben in ikea heel goedkope (1,5 euro voor 3) houten fotokadertjes gevonden en daar gaan we dan in gouden en zilveren stift opschrijven 'Bedankt voor je komst ' en dan onze namen en datum. Wij gaan ze naast het gastenboek leggen, dan kunen de gasten ze meenemen nadat ze een heel evangelie geschreven hebben waar wij de volgende weken zoet mee zullen zijn om te lezen ;-) Nu, wij dachten er wel aan om foto's van de fotoshoot (in bruidskledij dus) in de kaders te steken... Welke foto's gebruik jij? Ik weet niet of dat wel zal lukken :S aangezien de fotoshoot dezelfde dag is :S veel succes in elk geval! Ife
Hey Ife, Van ons zullen het foto's worden in onze bruidskledij. De fotograaf zal ze in zijn studio afdrukken. Hij zal daar dan een mooi kaartje van maken. Daarna rijdt hij terug naar de zaal. Foto gaan we kunnen kiezen, leve digitale camera's.
Wij stuurden ze nadien op, omdat we bij iedereen achteraan een persoonlijke bedankingstekst wilden schrijven. Ok, veel werk maar wel persoonlijk! Iemand die naar de kerk is gekomen en bloemen heeft afgegeven wil je wel op een andere manier bedanken dan iemand die én naar je vrijgezellenavond én naar de schieting én naar het stadhuis én naar de kerk én naar het avondfeest is gekomen... Ik zou ze ook bij het weggaan geven of als je geen ganse avond met de foto's wil rondlopen, ze bij het gastenboek leggen. Nadeel bij dat laatste is wel dat je geen controle hebt over hoeveel foto's er worden meegenomen. Heb al meegemaakt dat mensen meer dan één foto meenemen...
Hallo, het is inderdaad de bedoeling dat je dit niet geeft op een moment waar het zou storen. Daarom heb je verschillende mogelijkheden: - je zet ze op tafel van bij het begin. Dan heb je wel het risico dat sommige mensen ze vergeten als ze er heel de avond staan.- je vraagt aan de bediening van de feestzaal om ze samen met de koffie op tafel te zetten. Dat zorgt voor een leuk intermezzo.- je geeft ze af als mensen naar huis gaan. Aan de vestiaire of op een speciale buffettafel. Ik kan jullie Maison Sucree te Nevele aanraden voor gepersonaliseerde bedankjes... mvg, VincentWeddingplanner