Terug naar overzicht
wij geven de namen van onze favoriete ambiance liedjes, de DJ zal deze dan spelen bij het aan tafel gaan
HeyWij noemen de tafels naar films en ge raadt het nooit, die muziek wordt gespeeld om aan tafel te gaan!Vicky09.09.06
Wij zij op 10/09/2005 getrouwd.We hebben ook ons hoofd zitten breken over de namen van elke tafel en wij hebben het volgende gedaan: op elke tafel hebben we telkens een (andere) prent geplaatst van de gedichtjes van Liefde is... (die 2 figuurtjes in wit-zwart)Natuurlijk had elke tafel een andere gedichtje.Bij het binnenkomen van de genodigden werd hen een prentje (geplastificieerd) overhandigd van de respectievelijke tafel waaraan ze moesten gaan plaatsnemen. Zo had ook nog iedereen een leuk aandenken !
Hoi,Mijn vriend heeft mij in Parijs ten huwelijk gevraagd, op de Eiffeltoren. Daarom noemen wij de tafels naar de belangrijke gebouwen of plaatsen in Parijs zoals Louvre, Arc de Triomphe ... en natuurlijk blijft de Eiffeltoren voor onze tafel.groetjes,Catherine27.05.2006
Bij ons zullen het hoogstwaarschijnlijk ook liedjes worden, we zitten er ook al enige tijd op te denken en we vinden maar niets, dus ik ben benieuwd wat er bij jou uit de bus zal komen ! Lien 26/05/06
Hey Sophie, toevallig!Wij zijn ook van plan om, op exact dezelfde manier, te werken met de plaatjes van "Liefde is..."Heb je er leuke reacties op gekregen?groetjesKatrien30/9/06
Wij hebben elkaar leren kennen op een wijncursus, dus we gaan de tafels namen van druivenrassen geven. Sylvie11/03/06
Hallo bruidjesIk vind het idee van de prentje van 'Liefde is...' heel tof. Heeft iemand van jullie die prentjes nog op pc staan, zo ja, kan je ze even doormailen? Alvast bedankt!Erikaerika_vanaeken@hotmail.com
Hoi,Ik ben ook op zoek naar alle info rond het thema "Liefde is".Bestaan er hier gasteboeken van?Ook voor de tafels vind ik dit een heel mooi idee.Waar hebben jullie die plaatjes gevonden?Alvast bedankt, groetjes Kim
hey,ik heb heel veel prentjes van liefde is als je ze wil mail ik ze je door!leen.vadencruyce@skynet.belaat me iets weten,Leen
SORRY,e-mail is dus:leen.vandencruyce@skynet.beLeen ;-)
Hoi,Je kan ook de kalender van Liefde is... kopen.Deze heb ik reeds een paar maanden geleden gekocht.Heb dan de prenten die ik nodig had gescand en klaar.Groetjes Cindy24/06/2006
Super idee die plaatjes van Liefde is.... Kan iemand mij de prentjes doorsturen ? Duizendmaal dank.Jan & Petra12/08/2006
Heb ze ondertussen zelf gevonden. Je kan ze eenvoudig downloaden op volgende site http://liefdeis.web-log.nl/ Greetz.Jan