Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

superfotograaf

31-5-2010 22:22:15
hallo! We zijn dit weekend eindelijk getrouwd en hadden Indra Laenens gevraagd om de foto's te maken. Vandaag konden we er al een paar bewonderen op zijn blog. Ik was mega content! Echt toffe foto's, een heel toffe kerel waarbij je je op je gemak voelt! Op de geposeerde foto's na hadden we niet eens het gevoel dat hij er was (en ik haat foto's van mezelf in t algemeen )
Echt: een aanrader!

lynn

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 719

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik31-5-2010 22:52:27

hehe gefeliciterd Lynn
ben ff gan piepen op de fotograaf zen blogg
zien er al tof uit de fotos hoor
en jij zag er ook schitterend uit

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik3-6-2010 20:56:09

Hij was ook onze fotograaf en we hebben er geen spijt van gehad! Hij heeft wel afgezien op onze dag, want het was ver rijden, vroeg beginnen, drukke familie, hij is laat gebleven, ...
En hij heeft ons nog een heel mooi album gemaakt, het mooiste digitaal album dat ik ooit gezien heb (ik wou eigenlijk eerst analoge foto's)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...