Terug naar overzicht
hey,wij wouden die zaal ook nemen vooral de orangerie, maar spijtig genoeg waren ze op onze datum met jaarlijks verlof! kan je alleen zeggen dat ik nog niks anders dan lof er heb over gehoord!grtjs jessie
Hallo Ik ben daar ook gaan kijken, maar de zaal was voor ons te klein. Het zag er wel zeer mooi uit... Geniet ervan! Groetjes
Ik heb er gedraaid en meegegeten ...Eten is er top, niets dan lof over die zaal ... alleen zoals Inge aanhaalt is het niet de zaal om meer dan 100 man neer te zetten voor een diner, want dan zit je wel lekker opgepropt.
Wij trouwen daar op 11 september en kan je dus daarna pas laten weten hoe het was! Ik heb er alleszins het volste vertrouwen in :)
Hoi iedereen! Bedankt voor de reacties! Hebben er toch al een goede indruk van gekregen nu :-)! Binnenkort gaan we er een kijkje nemen! X
hoi ben ook net op een huwelijk geweest in de venkel. eten was top! alleen idd wat klein als je meer dan 100 mensen aan tafel wil zetten. veel succes nog!
Hoi ik vroeg me af of jullie intussen al eens een kijkje genomen hebben in De Venkel? Wij zouden ook graag nog dit jaar trouwens en zitten met een 115 mensen voor het diner. Op internet zetten ze 140 mensen in de kasteelzaal, maar hier hoor ik dat het misschien toch te klein zou zijn. Klopt dit of zou het toch mogelijk zijn zonder het gevoel te hebben dat je op elkaar gepropt zit?
Hoi Nele, Wij hebben de Venkel gereserveerd voor ons feest in oktober. We gaan wel voor een walking dinner, dus hebben sowieso geen probleem met het aantal gasten. Ik kan moeilijk inschatten hoeveel mensen er kunnen zitten, maar ik zou denken dat een honderdtal toch moet lukken. Het leuke aan de zaal is dat er een paar pilaren en boogjes in de architectuur zit, waardoor je meer het 'salongevoel' krijgt, zonder dat je afgezonderd zit van een deel van je gasten. Ik kan natuurlijk nog niets zeggen over de kwaliteit aangezien ons feest pas eind dit jaar is, maar ik zou zeker eens gaan kijken, we hebben er in elk geval al veel goeds over gehoord. Als je besluit er je feest te geven, dan hoor ik natuurlijk graag of jullie tevreden waren :-)! Veel succes!