Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

25-1-2006 11:53:17
Hier zijn we nog eens terug. Waar kan je rond Brugge mooie gastenboeken gaan kopen?
Groetjes

Ellen
22-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 361

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik25-1-2006 12:14:48

Hallo Ellen

Ik zou zeggen , ga eens in de Ava kijken. Wij hebben ook nog geen gastenboek maar ik van plan om daar te gaan zien ervoor.

Groetjes

Lien

Marion
6-1-2007
 Meld misbruik25-1-2006 12:23:28

Hallo

Ze verkopen er mooie in handgeschept papier in D&D creaties in Aalter. Je kunt ze zien en bestellen op hun website : www.ddcreations.be

groetjes
marion

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik25-1-2006 15:58:13

Dag Ellen

Een heel goeie vriendin van mij heeft haar gastenboek gehaald in de Ava in Brugge. hij was supermooi!

Groetjes
Vanessa
09/09/05

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik25-1-2006 18:04:26

Wij hebben ons gastenboek gewoon in de Club gekocht. 'k Moet er wel bijzeggen dat het per toeval was dat we die daar zagen en dat de kaft dezelfde tint groen had als onze uitnodigingen, dus 't kwam wel goed uit! Er zit zo'n kadertje in waar je een (piepklein) fotootje kan insteken. Daar gaan we één van de foto's van onze uitnodiging voor gebruiken.

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...