TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathleen
24-7-2010
|
1-6-2010 17:18:06
Oh, sorry, uiteindelijk mijn vraag: willen jullie mij helpen, of vragen ze allemaal belachelijk veel geld voor wat het is?
|
|
kristel
20-10-2010
|
1-6-2010 17:22:18
euh sorry ik betaal weinig of niks
men boekje is een A4 formaat daar 10cm van af dus groot vierkant eigenlijk
men papier haal ik in carrefour van nr 1 , men printpapier altijd al gedaan goedkoper vindt je geen
en de voorkaft is uit de ava gekleurd wel dikkere soort,
boeltje perforeren en dicht binden met touwtje of lint
en klaar
print ze allemaal zelf
inkt wordt hier hervuld aan 9,99€ per cartwrite. zowel kleur of zwart
en anders copy center waar je aan ook voordelige prijzen kan kopieren
|
|
ann
27-8-2011
|
1-6-2010 17:58:09
hallo, als je mij je boekjes doormaild, wil ik die gerust voor je afdrukken voor een klein prijsje!
je kan het ook altijd zelf doen, is uiteindelijk niet zoveel werk! vanwaar ergens ben je in ons belgenlandje? grtjs en veel plezier nog!
|
|
véronique
21-5-2010
|
1-6-2010 18:02:04
Hallo, Ik heb 75 boekjes laten drukken met rood harder kaft, 15 pagina's. A5 formaat en heb in totaal 59€ betaald. Geniet en proper afgeleverd. Ik weet niet vanwaar je juist bent, maar ik heb het laten doen bij Filip willems in onze lieve vrouw waver.
echt heel vriendelijk en helemaal niet duur vind ik
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
1-6-2010 18:29:03
Ik ben van Antwerpen, ben niet vies om zelf handen uit de mouwen te steken, maar ben wat bang dat het dan allemaal wat te veel wordt. Ben full-time werkzaam en heb 's avonds meestal al wat voor de trouw en 's weekends al zo druk met nog eens trouw en familie-/vriendenverplichting, vandaar dus mijn vraag om het misschien toch uit handen te geven, maar dan mag prijs niet te gek zijn.
@Véronique, 75 boekjes aan 59,00 euro zou in verhouding voor 200 boekjes zo'n 157,00 euro bedragen, is inderdaad al betere prijs, maar vind ik nog steeds veel.
Hum... misschien had ik het onderschat wat het zou kosten en moet ik maar gewoon zelf proberen te maken..., goedkoper zal het alleszins zijn.
Misschien een studentje middelbaar als bijverdienste zien te vinden? :)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
1-6-2010 20:16:34
Ik heb ze bij Koset (St-Niklaas) laten drukken: 150 boekjes voor €62. Op één dag zijn ze klaar, dacht ik.
|
|
Carla
12-12-2012
|
1-6-2010 21:16:10
Hey
Misschien is 'misboekjes maken' wel iets leuks om met wat vriendinnen te doen? Toen één van mijn beste vriendinnen trouwde hebben we toen met een 5-tal vriendinnen een avond samengezeten, samen met wat hapjes en een (ok dan enkele) flessen wijn. Was een supergezellig avond, het praktische met het aangename gekoppeld. Ik denk ook dat je dan veel goedkoper uitkomt. Als er iemand een snijmachien heeft en zo een groot nietjesmachien (maar dat kost niet zo heel veel hoor, die vriendin had dat toen gekocht en die doet nu regelmatig de ronde in de vriendenkring).
Alvas veel succes!
Groetjes
Carla
|
|
Carla
12-12-2012
|
1-6-2010 21:16:17
Hey
Misschien is 'misboekjes maken' wel iets leuks om met wat vriendinnen te doen? Toen één van mijn beste vriendinnen trouwde hebben we toen met een 5-tal vriendinnen een avond samengezeten, samen met wat hapjes en een (ok dan enkele) flessen wijn. Was een supergezellig avond, het praktische met het aangename gekoppeld. Ik denk ook dat je dan veel goedkoper uitkomt. Als er iemand een snijmachien heeft en zo een groot nietjesmachien (maar dat kost niet zo heel veel hoor, die vriendin had dat toen gekocht en die doet nu regelmatig de ronde in de vriendenkring).
Alvas veel succes!
Groetjes
Carla
|
|
angela
2-10-2010
|
2-6-2010 8:17:32
ik heb ze volledig zelf gemaakt. voor 116 boekjes komt dit op 12 euro ongeveer. Heb de teksten gewoon op A4 formaat afgedrukt, recto verso. voor en achterkant stevig lichtgeel papier. en heb op de voorkant onze namen en trouwdatum gezet met in het midden een afbeelding, heb gaatjes geperforeerd en dan een rode koortjes erdoor gestoken. Ze zijn best mooi zo en goedkoop
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires