TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nathalie
2-7-2010
|
2-6-2010 7:17:03
Hallo,
Ik trouw 2 juli met hopelijk goed weer.Ik draag geen kousen onder mijn jurk
groetjes
|
|
heidi
|
2-6-2010 7:50:13
ik ben getrouwd op 16 Mei 2009, een stralende en goede dag, ik had kousen aan maar heb ze rond de avond uit gedaan, het was veel te warm en ik zweete echt met die kousen, mijn kleed was dan ook al zo zwaar en warm, ik was blij dat de kousen uit waren en tijdens het dansen had ik van die kleine sokjes aangetrokken
|
|
Sharon
4-9-2010
|
2-6-2010 8:05:05
hey,
Ik trouw de week erna, en hoop dat het ook warm zal zijn.
Ik heb kousjes gekocht speciaal voor in mijn schoenen.
Ze gaan ongeveer tot onder mijn knie, als het te warm is doe ik ze ook uit.
Maar in ieder geval heb ik er.
groetjes sharon
|
|
Benedikte
28-8-2010
|
2-6-2010 8:29:45
Hallo,
Ik trouw ook op 28/8. Ik ga wel huidskleurig kousen aandoen die je eigenlijk niet ziet.
Ook al is het warm, ik denk dat je veel minder rap pijnlijke voeten gaat hebben...
Groetjes,
|
|
liesbeth
21-8-2010
|
2-6-2010 9:27:18
ik draag een jurk tot op de knie dus ik draag kousen, want ik heb een zeer lichte huid (verbranden ja, bruinen nee ) Als ik een lange jurk zou dragen denk ik niet dat ik panty's zou aantrekken.
Ik denk dat je gewoon moet doen waar je je het best bij voelt!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
2-6-2010 9:44:47
Ik had er géén aan. Je hebt het sowieso warm onder die lange rok. Ik heb mijn kleed in december nog eens aangedaan (om prinses op kasteelklassen te spelen) en had ook toen geen kou.
Tip voor de voeten: ik had voetencrème aangedaan van Gehwol (of zoiets, te koop bij o.a. Essenza) --> de grijze verpakking. Ik heb géén moment zeer gehad!
|
|
Dorien
9-7-2010
|
2-6-2010 10:23:05
Ook ik draag geen kousen...
Groetjes Dorien
|
|
sophie
14-8-2010
|
2-6-2010 12:42:58
ik denk dat ik van die nylonkousen ga aandoen die nog lager dan de enkels komen. zo juist voor in de schoen. Met een blote voet krijg je toch gemakkelijker blaren.
|
|
joke
1-8-2009
|
2-6-2010 13:25:24
hey,
ik ben vorig jaar getrouwd op een stralende zomerdag en ik heb van die vleeskleurige stay-ups onder mijn trouwkleed gedragen. Sowieso heb ik in fijne schoentjes véél minder last van pijnlijke voeten met panty's. ik heb dan ook geen seconde getwijfeld, ook al had ik mijn schoenen al wat ingelopen. Ik heb weinig last gehad van de warmte. Mijn man in zijn kostuumvest des te meer ;) groetjes!
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
2-6-2010 20:49:05
hey,
ik draag er ook géén, mijn schoenen zitten heel goed zonder kousen in, en ik vind dat nylonkousen zo snel in je voet gaan drukken als je veel moet staan. Voor mij geen dus!
groetjes!
|
|
deany
30-7-2011
|
4-6-2010 4:56:05
Mijn collega (die ook trouwt) kwam ook aanzetten dat ze kousen ging aandoen.
ik vond het ook wat 'oubollig' maar begon dan toch maar te twijfelen omdat ze zei dat haar winkeljuffrouw had gezegd dat dat zo hoort! "etikette"
heb even rondvraag gedaan en de meesten raden dit toch af..
hartje zomer en dan kousen aandoen? dat doe je anders ook niet.. je benen glanzen dan zo want kousen glanzen nu eenmaal.. ik denk dat ik dat niet ga doen...
maar in ieder geval moet je gewoon doen waar jij je het best mee voelt...
veel succes ermee..
|
|
Odile
7-5-2011
|
10-6-2010 1:23:24
Ik draag altijd kousen onder een kleed, zomer of niet. Ik vind het mooier omdat oneffenheden op je benen worden gecamoufleerd, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Overigens hoeven kousen niet altijd te glimmen hoor, hangt er gewoon vanaf welke je koopt.
Doe gewoon wat je zelf het prettigst vindt zou ik zeggen.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|