Terug naar overzicht
en in maart verkocht ze haar trouwkleed omdat het huwelijk niet meer doorging...
Oké... dan hadden ze het hier dus wel degelijk al door en is 't niet toevallig dat het verdwijnt zo snel.Alleen... waarom blokkeren ze die account dan niet, ipv steeds haar berichten te verwijderen.
Hey, Ja amaai, ben er ff stil van als ik dat lees.... Had dat echt niet door. "Haar kleed" vond ik echt heel mooi en onze trouwdatum was hetzelfde... Ik vind het niet tof als er fake-mensen dingen posten. Groetjes,Edel
Ik snap er geen barst van... Wie houdt zich daar nu mee bezig?? x Kitty
@Kitty, 't was sluikreclame, iemand die steeds link naar Kapazaa zette (om spullen te verkopen of om te bedriegen).
Waar vinden jullie al die berichten. Dat het huwelijk niet doorging en de zoektocht naar een nieuw kleed kan ik vinden. Maar die 2 andere niet. Of zijn dat reacties die ze ergens geschreven heeft? Want die 2 zouden misschien nog kunnen als de 'liefde terug is opgeflakkert???? Het gaat toch over dezelfde Amber? Hier zijn er wel meer met 1 of zelfs meerdere naamgenoten. groetjes, Carolina
@Carolina, sommigen werden na paar minuten al verwijderd. Zo wou ik ergens dat posten wat ik als beginpost had, maar toen ik op "Verzenden" of "Posten" klikte, was het al weg, want kreeg foutmelding, daarna zag ik dat het verwijderd was. Lijkt me dus toch nep te zijn...
Helaas lees je hier vaak nepreclame, mensen die diensten in t zwart aanbieden etc...
Na telefonisch contact met betreffend persoon en verificatie van haar verhaal hebben wij besloten haar account te blokkeren. Wij raden u steeds aan om goed uit te kijken. Het minste wat u van een handelaar mag verwachten is dat deze zijn contactgegevens en ondernemersnummer duidelijk vermeldt en niet verborgen probeert te houden. Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.