Terug naar overzicht
Dat gaat heel moeilijk worden hoor. Wij hebben ook lang gezocht, de allergoedkoopste was 350 euro. Ik heb prijzen gehad van studenten, hobbyfotografen, videoclubs: deze prijzen begonnen bij 600 euro. groetjes, Carolina
ja denk ook dat dat moeilijk gaat worden! kost allemaal zoveel geld eh! waar hebben jullie er dan een gevonden ? groetjes
awel ik zou het direct doen maar schrik dat er iets gaat mis lopen met de films :s en dan heb je niets e
Nen gepensioneerde hier uit de buurt. De kostprijs komt niet door het filmen maar doordat ze er achteraf nog zoveel tijd in moeten stoppen om alles een beetje schoon aaneen te plakken. Kan je je budget niet omhoog trekken???? Want wij hebben er nog geen moment spijt van gehad. De film wordt hier veel vaker gedraaid dan de foto's. Ook zie je nu veel meer dan je toen gezien hebt. Dingen die achter je rug gebeuren, of zelfs vlak voor je neus maar omdat je al op zoveel moet letten erover ziet. groetjes, Carolina
Hallo, WIj hadden Freddy van de Cauter voor 430,00 €. 150,00 € is echt weining hoor dan ga je volgens mij niemand voor vinden. Ja kan hem op deze site terug vinden. Gwen
Brobeer dit adres eens Michel.aarts@telenet.be