Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekjes en kerk

  2-6-2010 15:43:41
Hai

Ik moet nog een kerk zoeken, maar omdat ik goed op voorhand wil beginnen en omdat ik al door heb dat ik zo'n boekje zal moeten maken: kan iemand daar eens een voorbeeldje van sturen? Als je een private message stuurt zal ik m'n emailadres geven (zo op de site vind ik maar niets). Gewoon om te weten welke onderdelen daar allemaal in moeten staan enzo.

Over de kerk: hebben jullie meerdere kerken bezocht of gewoon de eerste de beste genomen? Wij twijfelen namelijk over de kerk in de gemeente waar we voor de wet trouwen of een kerk in Mechelen (geen idee welke dan, er zijn er zoveel).

Bedankt!

Inge


inge
15-4-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 667


bianca
3-7-2010
 Meld misbruik2-6-2010 16:09:52

wil je het mijne door sturen
wij hebben een paar kerken bezocht een de gezelligste en mooiste genomen

groetjes



kelly
24-6-2011
 Meld misbruik2-6-2010 16:10:31

ik zou eigenlijk ook wel een paar ontwerpjes hebben van misboekjes om al eens te kijken .

Wij hopen zelf in het klein kerkje van Zeebrugge te huwen ,maar daarvoor moeten we uiteraard eerst de pastoor aan de foon krijgen... en die is een bezige bij !




Marita

 Meld misbruik3-6-2010 22:48:29

Hey Inge (& collega-bruidjes),
ik maak regelmatig misboekjes voor trouwkoppels (www.bruidsparadijs.be - Trouwaccessoires - Misboekjes) en het blijkt dat sommige pastoors een leidraad meegeven nl. teksten waartussen je kan kiezen, een indeling meegeven ... kortom veel praktische zaken i.v.m. het samenstellen van het misboekje. Misschien dat je beter eerst de kerk of het kerkje afwacht en dan op zoek gaat naar ontbrekende indeling of tekst?
Nog veel succes met jullie voorbereidingen!
Marita



Lien
20-8-2010
 Meld misbruik2-8-2010 8:48:37

Het mijne is klaar, wij trouwen op 20 augustus 2010 en ik moet zeggen dat het hel goed meegevallen is om te maken :-) als je wilt stuur ik het mijne door. laat me gewoon iets weten


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info