Terug naar overzicht
Ik zou dat niet geven. Ik verwacht dat dat in de prijs zit. Moet je zelf over beslissen natuurlijk. Alvast veel plezier gewenst!
Idem als Sylvia, dat zit daarbij in en 't is ook nog ni eens dat ze overuren moeten kloppen ook niet...
Bediening zit idd normaal gezien inbegrepen! (tenzij anders vermeld op je offerte en contract)
Hoi Katy, Wat leuk dat jullie je dag zo indelen! Dat is precies wat wij ook in gedachten hebben:-)! Zo heb je echt de tijd om op je trouwdag van elkaar te genieten. Alvast een geweldige dag gewenst! X
Hoi Katy, Zou je me kunnen laten weten hoe het er was. Wij geven daar volgend jaar ons trouwfeest en goed of slecht (al wens ik je dit laatste absoluut niet toe) ik wil het weten dan kan ik dat zeker mee bij de verdere onderhandelingen in het hoofd houden. Het zonnetje zal zaterdag zeker van de partij zijn dus het zal ongetwijfeld een prachtige dag worden, geniet ervan en een schitterende toekomst gewenst. Om nog te antwoorden op je vraag : ik zou het niet doen. Groeten
Hey, Wij zijn ook getrouwd in het hof Van Nazareth een maand geleden. Wij hebben geen fooi gegeven. Groetjes, TINA