Terug naar overzicht
Ik ga er morgen 1 kopen in de winkel waar ik mijn bruidskleed heb gehaald, daar verkopen ze dat ook.
In de Casa voor 5,99 euro bij ons. Zowel witte als rode! ;)
Ik was dit weekend op pinkpop en op zo'n marktje had je mooie witte paraplu's, dus op de markt mss. grtjes
Ik heb mijn witte paraplu's bij blokker gekocht.
Bij weddingshop.nl kan je dit ook vinden op internet en dacht dat die niet veel geld waren. grtjs
bij de bruidswinkel. heb een hele grote mooie witte met just maried op voor €25
Hey, Vraagje tussendoor: is dat iets dat je MOET voorzien? Heb er al dikwijls vragen over gelezen maar was dit niet echt van plan... Voor wie voorzie je er dan? x Kitty
Kijk eens op parapluverhuur.be. Firma gevestigd in Lichtervelde. Huurprijs 13 €/paraplu waarborg & gebruikskost inbegrepen. Als de paraplu onbeschadigd terugkomt, krijg je ook je waarborg terug dus eigenlijk kost je paraplu 5 € huur. Aan Kitty : wij voorzien er enkel een witte voor ons. De suite zorgt zelf voor paraplu's. Natuurlijk moet je dat niet voorzien maar niemand weet hoe het weer er op je trouwdag zal uitzien, he... Je kan maar beter ene voorzien, heb je hem uiteindelijk niet nodig, des te beter. Maar stel dat het water giet... Ik heb al dikwijls meegemaakt dat, als je géén paraplu of zo bij hebt, het 9/10 regent en als je er wel ene hebt, blijft het meestal droog.
Hallo, Wij konden deze bij de zaal gaan halen, maar we hebben ze niet nodig gehad. Gwen
Op bedankjes.nl hebben ze er hartvormige in heel wat verschillende kleuren, ik dacht voor 15 euro ongeveer. Tine07/08/2010