TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kathleen
24-7-2010
|
2-6-2010 23:31:35
Hallo Phebe, iedereen geeft als zo dik da zijn portemonnee is... Dus broodjes kan echt wel vind ik, ik ga naar trouwfeesten om met de mensen te vieren. Ja... lekker eten is leuk, maar GEEN moeten! Zijn wel meer mensen die 'n fuif geven met broodjes...
Inkleden of wel duidelijk maken aan gasten dat 't geen warm/uitgebreid eten zal zijn, is denk ik goed om te vermelden op kaart.
Sommigen zijn er lastig over als ze dan op 'n dag geen warm eten hebben gehad (enige zwakke punt van o.a. mijn ventje ;) ), dus ze moeten zich er wel al op in kunnen stellen.
|
|
tina
19-6-2010
|
3-6-2010 8:05:21
Hallo,
Zou je dat in een feestzaal doen? Zo ja, kweet niet maar tis misschien een alternatief. Kweet niet wat je pp zou moeten betalen voor broodjes en beleg. Maar voor dessertbuffet draait dat toch rond 12euro pp. Denk voor broodjes en beleg zal dat toch ook rond 10euro draaien dus das 22euro ongeveer pp. Moesten jullie nu een bbq doen. Bij ons feestzaal is dat voor bbq , 15euro pp. En dan kan je bv ipv dessertbuffet een stukje ijstaart geven 4,5pp dan kom je op 19,5pp. Kweet niet wat jullie daarvan denken. Tis maar een ideetje he.
Grtjs Tina
|
|
angela
2-10-2010
|
3-6-2010 8:08:44
dat is zeker niet slecht. het moet niet altijd een volledige maaltijd zijn he. Broodjes zijn ook lekker en daarna lekkere desserten. groetjes Angela
|
|
Phebe
23-4-2011
|
3-6-2010 8:57:10
Hallo tina,
Ja we hadden eerst ook aan een bbq gedacht en daarna dessertenbuffet maar ik werk in een bakkerij en zou dus voor een "heel goei prijsje" (als je snapt wat ik bedoel) mijn desserten+taarten kunnen krijgen... maar omdat we echt niet veel kunnen uitgeven maar toch een iets willen doen hadden we dan gedacht aan een broodjesbuffet met verschillende soorten soepen. gaat ons denk ik veel goedkoper uitkomen.
dank u iedereen voor de leuke tips en jullie mennigen.
|
|
tina
19-6-2010
|
3-6-2010 9:06:53
Hallo,
ja, das natuurlijk wat anders als je ze voor een goei prijsje kan krijgen. Ik dacht eerst dat je dat via de feestzaal ging doen en dan zou het wel wat duurder utkomen dan dat je er zelf kan voor zorgen. Ziezo gelijk wat de mensen krijgen voor te eten het zal de feestvreugde niet veranderen en tzal ook lekker zijn. Voordeel is wel iedereen lust dat graag buiten als je een menu zou doen zijn er altijd mensen die dit of dat niet lusten. Kweet dat goe want mijn ventje is zindelijk en als we dan naar feest moeten vind hij meestal de helft niet lekker en laat dat dan maar staan en das dan ook zonde vant geld e. Veel succes met de voorbereidingen.
Vele grtjs x
|
|
Jessica
|
3-6-2010 9:31:01
Beste,
Hebben jullie al een fotograaf? Zo niet, neem dan contact met me op en we kunnen een budgetvriendelijke overeenkomst maken. :)
Mvg,
Jessica Michielsen
www.glimshot.com
|
|
Fredie
26-6-2010
|
3-6-2010 10:46:59
Hey Phebe,
wat bedoel je met broodbuffet ? Brood in sneetjes dat voor bij de diverse soepen dient ? En dan dessertenbuffet ? Of bedoel je belegde broodjes (enkele of dubbele) ? Want soep met brood en dessert is idd wel wat weinig om een hele nacht mee recht te houden...
|
|
Lieve
26-6-2010
|
3-6-2010 13:25:50
Je kan ook een breughelbuffet opteren. Dat is ook goedkoop, met brood maar ook met bv gehaktballetjes en krieken, enz...
|
|
inge
15-4-2011
|
3-6-2010 19:35:24
Ik vind het breughelbuffet en de BBQ toch net iets meer dan die broodjes. Als je rekent dat de mensen dit als avondeten krijgen en ze blijven van pakweg 8-3 dan is een tasje soep en wat brood met een stuk taart nadien echt niet zoveel. Ik sluit aan bij Lieve: breidt je broodjes en soepen uit met wat dingen als gehaktballetjes, pensen, kippeboutjes, een aantal soorten kaas en wat slaatjes. Dan heeft iedereen meteen meer gegeten he. Ik eet bvb geen boter en mayonaise, en klaargemaakte broodjes zou voor mij al een no-go zijn.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|