Nu Online
Momenteel zijn er 541 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kwaliteit ringen bij Fede di Oro?

3-6-2010 12:24:08
Hey Bruidjes!

Wij zijn stilaan aan het kijken voor trouwringen. Bij een bekende en zeer goede juwilier in de buurt heb ik al iets naar mijn goesting gevonden, maar die ring kostte toch al over de € 1000 . Volgns hun is de goudprijs de laatste maanden enorm gestegen en , aangezien het een vrij brede ring is, toch doorweegt in de prijs.

ik ben dan eens, op aanraden van dit forum, naar Fede di Oro gaan kijken. Hun prijzen zijn wel een heel pak lager! Ik vraag me nu af wat de kwaliteit van hun goud, steentjes, zettingen,... is? Er moet een reden zijn waarom ze zoveel goedkoper zijn en het elimineren van een tussenhandelaar kan niet alles verklaren.

Daarom de vraag : wie van jullie heeft al enige tijd een trouwring van FDO of kent iemand die daar mee rondloopt? Zijn jullie tevreden van de ring? Is ze nog mooi? Zien jullie verschil met ringen die mss duurder zijn geweest?

Alvast bednakt! voor de info!!!!

marijke
30-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 3134

Kaat
21-8-2010
 Meld misbruik3-6-2010 12:34:57

Ik ben ook wel eens benieuwd naar mensen hun ervaringen met FDO, hopelijk komen er veel reacties!!

Kaat

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik3-6-2010 13:05:56

Wij krijgen onze ringen van FDO zaterdag, dus we hebben ze nog niet aangehad :)

Ken wel iemand die ook hun ringen van daar hadden, en die zijn nu, na ongeveer 9 maanden toch nog steeds tevreden...

Jana
9-7-2011
 Meld misbruik3-6-2010 13:21:51

Mijn zus heeft ze daar ook gekocht en zijn al bijna 4 jaar zeer tevreden van hun ringen.
Dus ik ga ze daar hoogstwaarschijnlijk ook kopen. De prijzen liggen toch wel een heel stuk lager.

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik3-6-2010 13:35:38

goudprijs is inderdaad enorm gestegen. ik ben zaterdag mijn bruidsjuwelen gaan afhalen. vielen duurder uit dan gedacht maar ze zeiden dat ze het gewicht nog aan de oude goudprijs hadden gegeven maar dat die nu drastisch gestegen is!

Ik heb alles laten ontwerpen bij Gerda De Vrij, goudsmit in Antwerpen! zeer content van!!

succes!!

Groetjes,
Inge

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik3-6-2010 14:37:35

De mijne staan momenteel op de kast.
Ze hebben mij daar verteld dat ze hun goud op een moment kopen dat het heel laag staat. En zo dan hun prijs vastzetten voor het hele jaar.

Valerie
3-7-2010
 Meld misbruik3-6-2010 15:14:52

Ook wij hebben zoals vele bruidskoppels trouwringen bij Fede di Oro aangekocht. Wij zijn zeer tevreden net als kennissen die ze daar gekocht hebben, familie van hun werkt in de diamantsector en ze vertelden dat ze van goede kwaliteit zijn, we waren dan daar ook meer gerust in. Zij werken met eigen ateliers en verkopen rechtstreeks naar de klant door die vele trouwbeurzen dat ze doen, wij hadden ze gezien op de trouwbeurs van Gent. Zeker een aanrader ondanks enorm veel keus!

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik3-6-2010 18:36:08

ken ik niet mijn ringen komen van bij MAES on TIME, merk AMICI in shoppingcenter st niklaas had ik daar een juwelier. hebben ze 180 euro betaald ( inclusief graveren) wij hebben bewust geen goud of zilver gekozen , maar voor staal, wel bezet met paar steentjes die van mij , men ventje model zonder steentjes,

we zouden nooit zulke duren ringen willen dragen, men man werkt in staal bedrijf in de beitserij, en zen ring zal er nu al van af zien, we kunnen onze ringen jaarlijk laten opkuis voor minimaal bedrag daar.

onze trouwring van 10 jr geleden bij wettelijk huwelijk kwam van bij gewone juwelier, een goude met groefjes erin en kostte ons 125 euro per ring. een 5000 fr toen nog. en moet zeggen ben blij dt ik straks dikker en steviger model heb, want deze plooit gemakkelijk, onze trouwdatum van toen en nu wordt in nieuwe ring verwerkt, en onze ringen van nu laten we hersmelten tot een hanger voor mij ofzo. dat is de planning.

Shari
11-9-2010
 Meld misbruik3-6-2010 21:48:16

Die van ons komen in juli toe!

Dat we maar duimen dat ze idd van goeie kwaliteit zijn en dat we hier over tien jaar nog eens opt forum langs kunnen komen om ermee te stoefen ;)

Marleen
12-6-2010
 Meld misbruik3-6-2010 23:10:57

Marijke

Twee collega's van me hebben ook de trouwringen gekocht bij Fede di Oro. De ene collega is al 4 jaar gehuwd, de andere collega 1 jaar. Beiden zijn nog steeds tevreden over de kwaliteit van de ringen.
Zelf hebben we ook daar onze ringen gekocht. Toen we onze ringen afhaalden, bleek de ring van de bruidegom te klein. Zonder problemen werd onmiddellijk voorgesteld om een nieuwe ring te maken. Veertien dagen later konden we de nieuwe ring al afhalen.
Wij zijn zeer tevreden over de service en we vinden onze ringen héél mooi.

Veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk en een spetterende huwelijksdag gewenst.

Leen

Natasha
23-7-2010
 Meld misbruik3-6-2010 23:14:41

De onze komen rond de derde week van juni. Ik heb er veel goede zaken van gehoord en heb vertrouwen in hun juwelen. anders hadden we ze daar niet gekocht natuurlijk :-)
Ben vol ongeduld aan het wachten tot ik hem kan passen!

Inge
16-4-2011
 Meld misbruik4-6-2010 11:26:12

Blij om al deze positieve reacties te lezen! Mag ik eens vragen wat ongeveer de wachttijd is, als je de ringen gekozen hebt en wanneer je ze mag afhalen bij Fede Di Oro?

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik4-6-2010 11:29:45

Hallo,

De onze komen ook van FDO en ik kan ze alleen maar aanraden!
Wij hadden de onze een 2 tal maanden voor ons huwelijk!

Op vraag worden ze ook aan huis geleverd!

Gwen

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik4-6-2010 21:32:57

Ik heb deze week een afspraak gemaakt voor morgen nadat ik hen had gemaild. Ze werken tot eind juni aan de trouwers voor september. In juli zou ik dan te laat zijn.

Gewoon even mailen als je vragen hebt. ik had de dag erop al een heel vriendelijk antwoord!

x Kitty

Bartzel

Meld misbruik18-6-2011 23:30:25

Ik weet dat het een oud topic is, maar ik ben toch benieuwd naar de prijzen ... Iedereen zegt dat het goedkoop is in vergelijking met Nederland, maar hoeveel goedkoper? Ik heb zo'n 400 - 500 euro te besteden en hier in Nederland heb je daar niet bijzonder veel voor. Hoe zit dat bij FDO?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...