Terug naar overzicht
Eerst kleed en dan schoenen. Je krijgt normaal gezien een stukje stof mee en dan kan je zo schoenen gaan kopen. Je moet er rekening mee houden dat ze je jurk afspelden op de lengte van de schoen die je overdag draagt. Dus als je 's avonds platte schoenen draagt, zal je jurk enkele cms 'zakken' waardoor er sneller op getrapt wordt.
ja dat gaat probleem geven je kleed wordt gemaakt op maat van je schoen ik ben 9 feb men kleed gaan kiezen had toen laarzen aan met dezelfde hak van trouwscheoen, die ben ik de week daarop bij torfs gaan kiezen op 19 april was men kleed aangekomen en kon ik gaan passen ze zat als gegoten inclusief met men schoenen die ik erna had gekocht
Hallo Julie, vooreerst proficiat met je trouwplannen! het beste is natuurlijk dat je eerst je bruidsjurk kiest en dan pas je schoenen. Als de kleur van je schoenen achteraf niet mooi past bij de kleur van je bruidsjurk heb je inderdaad een "probleem". Wat de verschillende hakhoogtes betreft, dat gaat inderdaad een verschil geven aangezien je bruidsjurk gaat afgewerkt worden op de lengte van je "hak"schoenen. Het gebeurt echter nog hoor dat een bruidje 's avonds lagere hakken draagt dan op het officiële gedeelte. Ik veronderstel dat onze naaisters er wel een oplossing voor hebben, dat moet ik eens navragen. In ieder geval nog veel succes met de voorbereidingen van je huwelijksdag! Marita www.bruidsparadijs.be