Terug naar overzicht
Hoi naamgenoot, Wij hebben voor de vermenigvuldigingsdansen gekozen voor de openingsdansen van onze ouders. Je kan ook eventueel liedjes laten afspelen van in de kerk? Grts.
Wij hebben als tweede dans "I loved her first" van heartland. Zoek ies op op youtube, dat is wenen hoor :-) succes!
Hallo Dorien, Ik heb het nummer opgezocht op you tube want ik kende het helemaal niet. Amaai wat een kippevel,en zoals je zegt de tranen nu al,wat gaat dat dan niet geven op de dag zelf amaai.Zo prachtige tekst en melodie. Mijn keus is direct gemaakt!!! Mercikes voor de tip!!! Groetjes
inderdaad een mooie tekst hoor! Blij te lezen dat ik niet de enige ben die gevoelig is op dit moment bij het horen van zo'n sentimentele muziek :-)
hier ook traantjes bij dat liedje, das ook meteen de reden waarom ik dit ook op onze lijst had gezet, alleen doe ik mijn vader-dochterdans na het voorgerecht, ter opening van de dansavond, omdat ik niet wil dat iedereen op z'n gat blijft zitten tussen de maaltijden door.
wij kozen voor het liedje Liefde is alles van Bart Peeters. Mooie tekst met een beetje humor gebracht. Veel succes met de muziekkeuze! Groetjes