Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleedje bij dansen

4-6-2010 7:12:59
Hallo,

Misschien even een rare vraag,maar houden jullie bij het dansfeest gans de tijd jullie trouwkleed aan.
Vraag me gewoon af of dit niet ambetant is om gans de avond mee te dansen
K'zeg het misschien rare vraag haha.

Groetjes

nathalie
2-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1158

heidi

Meld misbruik4-6-2010 8:03:48

ik ben in Mei 2009 getrouwd, ik had een zwaar, warm kleed met sleep maar ik heb ze toch een hele tijd aan gehouden, je kan het al maar 1 keer aan doen dus moet je ervan genieten vind ik. Ik heb wel mijn sleep opgespeld want anders werd er teveel op getrapt.

Els
29-5-2010
 Meld misbruik4-6-2010 8:07:52

Dag Nathalie

ik ben afgelopen zaterdag getrouwd en had, net zoals Heidi hierboven, een vrij zwaar kleed met lange sleep. Dit heeft ook mij niet tegengehouden om het de ganse tijd aan te houden en ik heb veel gedanst. Ik heb ook de sleep opgespeld omdat het anders te moeilijk dansen was.
Ik zou het zeker aanhouden als ik van jou was. Voor die ene dag dat je je kleed kan aandoen.
Waarom neem je niets mee om zeker te zijn, dan kan je op het moment zelf beslissen of je iets anders aandoet of niet.

veel succes met de verdere voorbereidingen

Els

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik4-6-2010 8:08:16

ik heb dit ook al gedacht om eventueel iets anders aan te doen 's avonds maar langs de andere kant geeft je zoveel geld uit aan een kleed dat je maar 1x in je leven kan dragen dat ik vind dat je er dan beter die dag van geniet

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik4-6-2010 8:45:04

Hey Nathalie,

mijn verloofde en ik volgen al een hele tijd acrobatische rock. Dat is niet te doen met een lang trouwkleed. Dus ja, ik doe na de openingsdans ook iets anders aan ; een wit wijd rokje en witte top. Daar ga ik me mee kunnen uitleven om te rocken. Maar wij hebben dan ook niet veel uitgegeven voor onze trouwkleding.

marta
23-7-2011
 Meld misbruik4-6-2010 10:00:38

en hoe speld je zo'n rok op? want ik heb een sleepje uit een zeer frêle stof en zie niet goed in hoe ik dat zal moeten doen

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik4-6-2010 10:21:05

Ik wou ook eerst iets anders kopen voor 's avonds, maar zoals gezegd, je kan je kleed maar 1 keer aandoen dus dan moet je ervan profiteren! Mijn kleed was ook eerder duur dus dan zou ik het extra jammer vinden als ik al vroeger zou uitdoen.

Ellen
5-2-2011
 Meld misbruik4-6-2010 10:36:30

Ik wil ook van de eerste tot de laatste minuut genieten in mijn bruidsjurk, je kan het sowieso maar één dagje aandoen.. dan zéker tot de allerlaatste minuut !!

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik4-6-2010 11:20:32

Hallo,

Ik ben ook van mening je kan het al maar 1 keer aandoen kost redelijk wat geld!
Ook ik had een sleep en s'avonds gewoon omhoog gespeld, meestal voorzien ze dat met lintjes.

En ik heb heel de avond op de dansvloer gestaan, staan schitteren met mijn kleedje en zou het nooit anders willen doen.

Maar ieder zijn mening natuurlijk.

Gwen

Kimberley
12-6-2010
 Meld misbruik4-6-2010 12:08:44

Mijn kleed is voorzien van lintjes om mijn sleep op te spelden. Heel handing, het is ineens een heel stuk korter, oogt nog steeds mooi en niemand kan er op trappen.

Voor geen geld ter wereld trek ik mijn kleed uit die dag!

Groetjes

marta
23-7-2011
 Meld misbruik4-6-2010 13:26:17

hm verdorie, mijn kleed heeft geen lintjes :-(
ik zal een naaister moeten zoeken die daar een oplossing voor vindt. ik zou er niet mee kunnen lachen als er een scheur in zou zitten en ik zou graag als openingsdans de argentijnse tango neerpoten op de dansvloer!

Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik4-6-2010 14:13:20

Awel, ik ben ook nog in tweestrijd. Ik ben ook van de mening dat ik het heel de avond wil aandoen. Alleen twijfel ik voor onze openingsdans. We hebben een dansje ineen laten steken op hungry eyes van dirty dancing en ik heb wat schrik dat sommige lifts moeilijk gaan met mijn kleed. Ik heb veel lagen en ook een sleep. Ze zeiden bij mijn pas in september dat het met lintjes omhoog kan gestoken worden. Nu, mijn kleed is nog steeds niet binnen in de winkel en moet het dus nog passen, dus ik hoop echt dat ik er goed in kan bewegen en dat het effectief makkelijk omhoog gestoken kan worden met die lintjes. Hoe doen jullie dat ook met die speld? En wat voor een speld is dat?
groetjes,
Dorien

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik4-6-2010 15:44:56

Hey,

Ik heb het zo gedaan !

Bruidsjurk aangehouden tot na de openingsdans. Aangezien wij de Weense Wals hebben gedaan, wou ik dat prinsesgevoel wel houden met mijn kleed.

Daarachter heb ik gewoon een cocktailjurk aangetrokken.

Hiermee kon ik de rest van de avond gewoon rustig dansen.
Niet te warm, geen zorgen + ik kon mijn schoenen om 3u uitdoen (dit kan je niet met een trouwkleed omdat je er dan op trapt).

Mijn vriendin zei direct dat ze het zo ook ging doen !

Succes

TINA

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik4-6-2010 16:05:29

@ Marta,
Mijn kleed had oorspronkelijk ook geen lintjes, maar ik heb dit gewoon gevraagd tijdens de eerste pas en ze gaat dat eraan zetten. Is geen enkel probleem hoor
groetjes

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik5-6-2010 11:11:23

En mijn kleed....

Mag worden afgeknipt! Ik betaal er maar 260euro voor en doe er daarna toch neits meer mee hé. Dus mijn getuige, mijn zus dus, moet een schaar wegsteken!!

x Kitty

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...