TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
14-8-2010
|
5-6-2010 19:16:31
ik ben benieuwd of het bij mij net hetzelfde loopt... moet volgende week voor pasbeurt gaan
|
|
Sara
14-8-2010
|
5-6-2010 19:16:32
ik ben benieuwd of het bij mij net hetzelfde loopt... moet volgende week voor pasbeurt gaan
|
|
Jolien
6-8-2011
|
6-6-2010 18:36:41
Ik ben een aantal maanden geleden ook eens naar Boetiek Lief in Loksbergen geweest en daar zien ze mij nooit meer terug! Ik had een afspraak gemaakt en had op voorhand gemaild ivm een specifieke jurk. Die zou er zeker zijn en was er natuurlijk niet. Die vrouw verwachtte mij ook helemaal niet, hoewel ze toegaf dat ik gepland stond in haar agenda. Ik voelde me alles behalve welkom, moest nog 45 minuten wachten, want ze wou eerst haar winkel opruimen. En als puntje bij paaltje kwam ben ik na een uur wandelen gestuurd, zonder ik zelfs nog maar een bruidsjurk te zien kreeg. 'k Was daar echt niet goed van. Gelukkig voor jullie zijn er ook andere ervaringen :)
|
|
Valérie
31-7-2010
|
29-6-2010 11:55:07
Ik raad die winkel aan niemand aan! Geen serviceverlening, extra kosten voor retouches, hogere prijzen dan ergens anders,sluiting tijdens de drukste trouwmaanden hetgeen ik heel erg raar vind,....ondertussen heb ik mijn kleed wel, maar er zit een heel verhaal achter (hetgeen ik niemand toewens) dus denk toch maar 2x na vooraleer je daar gaat...
|
|
Fieke
|
25-8-2010 15:52:09
hier ook positief verhaal bij boetiek lief, van begin tot einde, veel tijd vrijgemaakt bij de pasbeurten, retouche viel ook mee, ook de retoucheuse zelf, van sluiting heb ik niets gemerkt enkel dat ze op zondag in juli en augustus zouden sluiten maar dat hangt toch duidelijk op? Wel super service gehad dus het zal overal wel iets zijn, vrees ik,ik heb ook al andere ervaringen gehad in winkels die mn vriendinnen 'supeerrr' vinden, amai nog ni
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|