Nu Online
Momenteel zijn er 493 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste 100 dage

7-6-2010 11:55:48
Hey medebruidjes,
De laatste 100 dagen komen stilaan in zicht. Ik denk dat we redelijk goed op schema zitten.
De uitnodigingen liggen klaar om te versturen. De afspraken voor de volgende pasbeurten liggen vast. Vanavond naar de bloemist. Nog eens contact opnemen met de dj om de avond te overlopen. Dansles vastleggen voor de openingsdans. Dit zijn nog de "grote" projecten die volgen. Hoe ver zijn jullie al gevorderd in de voorbereidingen? Ik heb zo'n schrik om dingen te vergeten.

Annelies
2-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 459

angela
2-10-2010
 Meld misbruik7-6-2010 12:49:58

onze uitnodiging zijn ook klaar. ga ze ook kortelings versturen en wegbrengen.
misboekjes zijn ook klaar. dj daar ging mijn vriend voor zorgen (ik heb hem gisteren nog maar es moet pushen om er eindelijk werk van te maken)
Eigenlijk heb ik alles zo goed als alleen geregeld. niet altijd even leuk.
toch zie ik uit naar de dag. t komt korterbij nu he.
Op twee oktober is het dan ook nog eens mijn verjaardag, dus t gaat een leuke verjaardag worden. (hopelijk toch).

groejtes Angela

Eline
31-7-2010
 Meld misbruik7-6-2010 13:16:12

Hehe ik ken dat :-)
Ik heb zowat ook alles mogen alleen regelen.
Maar ja ben dan zeker als er wat mis loopt dat ik niet kan vies zijn op mijn partner.

Groetjes Eline

elien
15-10-2010
 Meld misbruik8-6-2010 6:48:04

Bij ons komt het ook in zicht, nog 128 dagen.
Ik heb nog geen vastgelegde pasdatum, zou ik zelf al eens moeten bellen of nog even afwachten? Onze proefuitnodiging is nu besteld ( hoeveel maand op voorhand versturen jullie ze? ik dacht het een tweetal maand op voorhand te doen.) . We hebben onze tekst voor het misboekje ook al maar we kunnen pas vanaf eind augustus bij de pastoor om er een wissel geweest is en de nieuwe pastoor begint dan pas. Hopelijk is alles in orde dan.
Wij hebben nog geen afspraak bij de bloemist maar we gaan er eens werk van maken.

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik8-6-2010 9:19:24

@ Elien
Op aanraden van de drukker gaan wij onze uitnodigingen begin juli versturen. We moeten de genodigden voldoende tijd geven om te kunnen reageren, gezien de vakanties.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...