Terug naar overzicht
Hey Lesley, Ik ken alleen de zaal van horen zeggen. Niets op aan te merken, heel mooi, maar niet goedkoop.
Ik ben er nog nooit geweest, maar ziet er wel heel mooi uit. Begin mei heb ik een brochure aangevraagd, maar jammergenoeg kwam dit hoog boven ons budget uit. Als je je e-mailadres geeft wil ik je de prijsbrochure wel eens doormailen.
hoi jana, ik hoop dat je dit nog leest vandaag want morgen is de laatste x dat ik mijn collega zie voor mijn eigen trouw en ik had haar dit graag nog laten lezen. je mag de brochure doormailen naar lwaumans@telenet.be alvast bedankt.
Hey, Ik ken iemand die daar vroeger nog gewerkt heeft , deze man is ondertussen wel al overleden. Maar ik herinner mij ook dat deze zaal nogal in een hogere prijsklasse lag. Maar tevens dat de service van een niveau hoger was. Wat ik ook een mooie feestzaal vind trouwens het vijverhof in wevelgem ook een mooie locatie. Al naar een feest hier geweest en was heel goe. Hadden wij niet helemaal aan de zee gewoond maar daar in de buurt zou ik het wel weten. groetjes
Hey, Wij zijn een paar weken geleden naar een trouwfeest geweest in Cortina en er was eigenlijk heel weinig op aan te merken!! Pràchtige zaal, heel lekker eten (sauzen vielen wel wat zwaar op de maag), vriendelijke bediening en de DJ was schitterend, al weet ik natuurlijk niet of dat iemand is die door de zaal werd aangeraden. Het enige wat ik jammer vond, is dat de receptie niet buiten was terwijl het stralend weer was!
Graag gedaan! Hij is ondertussen verzonden naar je mailbox.
Hou er rekening mee dat de zaal overgenomen werd een aantal maanden terug; als je dus hoort over ervaringen van langer geleden, kun je daar niet op voortgaan. Een supergoede vriendin trouwde daar vorig jaar maar dus nog met de vorige uitbaters ... je moet het recenter zoeken dan vrees ik. Voor de rest is de Cortina inderdaad een 'gevestigde waarde' in onze streken, als in 'duur maar zijn geld waard'.
kan anders nog een zaal aanbiede in ingelmunster dave.coveliers@telenet.Be mail me gerust
Hoi, vorige week naar touw geweest in de Cortina en we waren niet zo tevreden. Slechts 1x champagne gekregen tijdens receptie en maar één hapje gezien! Ook aan tafel kwamen ze maar één keer rond met witte wijn. Dat kan toch niet vind ik persoonlijk. Vroeger 2 trouws gedaan en we zijn er zelf ook getrouwd en het niveau is toch sterk gedaald volgens ons (en vele andere) De vorige manager die ons toen ontvangen heeft en begeleid is er niet meer en dat was volgens ons toch de man die alles daar in goede banen leidde. Vrienden van ons wisten ons te zeggen dat hij nu alles in goede banen leidt in Ferme d'Ecavée. Heb als eens gekeken en ziet er echt prachtig uit! Zeker een kijkje nemen waard. Groeten en succes!