Terug naar overzicht
Heel fijn dit te lezen! En ieder doet zijn/haar huwelijk uiteraard op de manier die ze willen. Jullie dag was geslaagd, en das het allerbelangrijkste! Martin's Patersof in Mechelen is inderdaad zeer aan te raden, ikzelf ben van Mechelen en hoor hier veel lof over. Welk restaurant zijn jullie gaan eten? Een dikke proficiat met jullie Huwelijk! Geniet van de wittebroodsweken en jullie verdere leven samen Groetjes, Kimberley
Proficiat!!! Enne... als je fotootjes hebt...
heykes, proficiat voor jullie. groetjes sylvia
Hey Katy Ik ben een vriendin van Greet (het meisje dat je haar en make-up heeft gedaan) Ik ga dit jaar ook trouwen in september en Greet is mijn getuige. Ik herken je verhaal omdat Greet jullie dag achteraf beschreven heeft aan mij. Ben blij dat het voor jullie zo meegevallen is. Groetjes Evi
Hey Evi Alvast proficiat met jullie verloving en met het komende huwelijk, het zal er vlug zijn...maar spijtig genoeg ook snel om zijn...dus ik kan maar 1 raad geven ; genieten genieten genieten en u zeker niets aantrekken van wat andere zeggen, er heeft al wel eens iemand commentaar maar het is jullie dag, niet die van hun :) Greet heeft mijn haar en make-up perfect gedaan, was er enorm blij mee! Wij hopen voor jullie en voor alle koppels hier dat de grote dag perfect verloopt net zoals jullie het dolgraag willen :) En dat de weergoden iedereen een zalig weertje gunnen! Groetjes Katy