Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag is voorbij...

8-6-2010 14:40:29
Beste bruidjes

Onze dag zit erop, zaterdag was het eindelijk zover en wat een weertje :)
Iedereen trouwt zoals hij wil en wij hadden gekozen om het losjes aan te pakken...even een overzichtje:

Mijn schoonouders hadden een ontbijt laten leveren, dat erg gesmaakt werd...geen last van stress dus goed kunnen eten :)
Een vriendin kwam mijn haar en make-up verzorgen en het was super gedaan! (geen over en't weer naar de kapper voor mij)
De dochter (co-ouderschap) en de rest van de dichte familie en fotograaf (vriend van de familie) waren allemaal netjes op tijd zodat we na een drankje thuis op ons gemakske in de stralende zon een 5 tal minuten gestapt hebben naar het gemeentehuis,ja, gestapt, geen gedoe met limo's en van die dingen.
Buiten een kleine vertraging door het huwelijk voor ons en de snikhete trouwzaal is ook ons ja-woord zonder enkel probleem verlopen, zelfs het door de gemeente aangeboden drankje voor alle aanwezigen werd zeer welkom onthaalt en het kunstwerk dat we cadeau kregen vonden we super :)
Terug naar huis gestapt om ons wat op te frissen en dan naar het Hof Van Nazareth in Lier waar we een 2uur durende all in receptie en 1uur dessertbuffet voorzien hadden voor de genodigden (ongeveer een 80 personen) en we kunnen niet anders dan te zeggen dat het al onze verwachtingen oversteeg.... alles was tot in de puntjes verzorgd, de schaduwrijke tuin stond vol met tafels,stoelen en receptietafels, niemand heeft ooit zonder drank of hapje gezeten en het dessertenbuffet en pronkijstaart waren echt subliem....We kunnen deze zalen alleen maar aanprijzen!!!!!

Na het afscheid van familie en vrienden zijn we dan naar ons hotel gereden en ik heb geen woorden om de pracht van de "Best of Homes bruidssuite" in het Martin's Patershof in Mechelen te beschrijven....je moet het gezien hebben....
Daarna zijn we met ons tweetjes zalig lekker gaan eten in een restaurant in Mechelen en zijn dan moe maar erg tevreden teruggekeerd naar onze kamer :)

Wij kunnen alleen maar hopen dat , hoe jullie dag er ook uitziet, van simpel zoals die van ons naar "een alles derop en deraan,kerkelijk huwelijk met suite en trouwkleed, limo's en avondfeest", het zo fantastisch zal zijn als onze dag die veel te snel om was :)

Veel geluk en liefde !!!!

katy

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 934

Kimberley
12-6-2010
 Meld misbruik8-6-2010 15:11:28

Heel fijn dit te lezen! En ieder doet zijn/haar huwelijk uiteraard op de manier die ze willen. Jullie dag was geslaagd, en das het allerbelangrijkste!
Martin's Patersof in Mechelen is inderdaad zeer aan te raden, ikzelf ben van Mechelen en hoor hier veel lof over. Welk restaurant zijn jullie gaan eten?

Een dikke proficiat met jullie Huwelijk! Geniet van de wittebroodsweken en jullie verdere leven samen

Groetjes,
Kimberley

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-6-2010 17:46:35

Proficiat!!!
Enne... als je fotootjes hebt...

sylvia
26-6-2010
 Meld misbruik8-6-2010 18:55:12

heykes,

proficiat voor jullie.

groetjes sylvia

Evi
25-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 14:48:19

Hey Katy

Ik ben een vriendin van Greet (het meisje dat je haar en make-up heeft gedaan)
Ik ga dit jaar ook trouwen in september en Greet is mijn getuige. Ik herken je verhaal omdat Greet jullie dag achteraf beschreven heeft aan mij.

Ben blij dat het voor jullie zo meegevallen is.

Groetjes

Evi

katy

Meld misbruik10-6-2010 17:16:58

Hey Evi

Alvast proficiat met jullie verloving en met het komende huwelijk, het zal er vlug zijn...maar spijtig genoeg ook snel om zijn...dus ik kan maar 1 raad geven ; genieten genieten genieten en u zeker niets aantrekken van wat andere zeggen, er heeft al wel eens iemand commentaar maar het is jullie dag, niet die van hun :)

Greet heeft mijn haar en make-up perfect gedaan, was er enorm blij mee!

Wij hopen voor jullie en voor alle koppels hier dat de grote dag perfect verloopt net zoals jullie het dolgraag willen :)
En dat de weergoden iedereen een zalig weertje gunnen!

Groetjes

Katy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...