Nu Online
Momenteel zijn er 689 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen en tips

8-6-2010 17:04:54
Hallo y'all

Wat voor soort uitnodigingen kozen jullie? Ik vind niet echt iets naar mijn en mijn hubbies 2 be-smaak...
Kan trouwens niet eens iets kiezen voor mezelf. Ik vind die flashy dingen leuk, maar ook de klassieke en misschien toch ook iets zelfgemaakt. Gelukkig dat ik nog wat tijd heb, maar als er hier mensen leuke ideetjes hebben voor iets origineels?
Please share :)

Overigens: enkele leuke webblogs:
http://www.arnhemsmeisje.nl/
http://www.wedspiration.com/2010_06_01_archive.html

inge
15-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1126

julie
28-5-2011
 Meld misbruik8-6-2010 17:12:17

Ik heb hetzelfde probleem Inge!
Kijk ik naar een klassieke collectie dan ben ik daar volledig weg van. Kijk ik dan naar een zeer moderne en originele collectie dan wil ik weer eentje daar van.

Daarom gaan wij voor de gewone klassieke, traditionele uitnodigingen. Niemand die dan commentaar zal hebben over hoe raar het wel is of hoe slecht hij de kleuren vindt.

Ok dan hebben we geen spectaculaire uitnodiging, maar tenminste niemand die er zal over klagen denk ik dan...

Wij hebben onlangs nog een zelfgemaakte uitnodiging gekregen waarvan ik het echt jammer vond dat de mensen daar geld hebben ingestoken! Als je dit zelf doet moet het echt perfect zijn! Als je alles samen telt denk ik dat je toch dezelfde prijs kwijt bent dan als je ze laat drukken. En dan ook minder zorgen en minder boodschappen doen. :-)

Laat je me weten wat je er van denkt?

Groetjes,
Julie

Véronique
31-7-2009

An
27-8-2010
 Meld misbruik8-6-2010 17:48:43

Hello,
Wij hebben onze kaartjes besteld via Carta Rosa, niet zelfgemaakt dus, maar ook iets minder traditioneel. Dat is echter ieder zijn smaak hé.
Alvast veel succes met jullie zoektocht,

Gtjs
An

Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik8-6-2010 18:39:12

Hallo

Wij hebben ze zelf gemaakt via Poobies en zijn er heel tevreden over.
Wat anderen er van zouden kunnen denken interesseert ons eigenlijk niet.
Het is onze trouw.

groetjes

Bie
10-7-2010
 Meld misbruik8-6-2010 18:52:46

Hoi,

Wij hadden gekozen voor oud hollands papier met daarop een foto van ons twee (laten trekken door een professionel fotograaf). Voor de rest was alles heel klassiek. de foto was dan ook in zwart wit; De enveloppe was er ééntje met een watermerk in. Wij wilden dan ook graag een ouderwetse uitnoding die zeer persoonlijk is.

veel succes

Bie

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik8-6-2010 19:26:22

Zelfgemaakt of ontworpen is altijd origineler dan de traditionele trouwkaart. Een originele trouwkaart blijft wel hangen, de mensen zullen die zich herinneren. Een klassieke (met 2 ringen op de voorkant bv) is zo standaard, dat na een jaar niemand nog weet wat voor kaart je had...

En flashy of niet, jij bent degene die de kaart mooi moet vinden. Voor de rest mogen mensen vinden wat ze willen, ieders smaak is weer anders. :)

Succes!

inge
15-4-2011
 Meld misbruik8-6-2010 19:53:48

Bedankt voor alle tips! Helaas ben ik nog altijd er niet over uit of ik nu voor flashy ga of voor hip ouderwets. *zucht*
Zal nog eens door de boeken van ava gaan bladeren...

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik8-6-2010 20:32:59

wij hebben ze ook besteld bij cartarosa en het is een prikbord geworden met post-its op;

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik8-6-2010 20:33:06

wij hebben ze ook besteld bij cartarosa en het is een prikbord geworden met post-its op;

goedele

Meld misbruik8-6-2010 22:48:18

wij hebben onze uitnodiging laten maken door www.perfectpicture.be , hij is ook artdirector en had goede ideeën om ons te helpen.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 9:01:22

Omdat 'n beeld meer zegt dan woorden: http://picasaweb.google.be/ZotKonijn/Uitnodiging?authkey=Gv1sRgCLK9i_mtp8P5dQ&feat=directlink

Moet wel zeggen dat er ENORM véél positieve reacties al zijn geweest. (Serieus NIET om te stoeffen, maar 't is wat 't is, al geweldige reacties gekregen tot mijn eigen vreugde!).
Mensen die ze ontvangen (dag nadat ze op post gingen) en meteen sms'jes/mailtje sturen, op gastenboek van website complimentje geven, ook als ze zien komt er vaak 'n "Wauw"-variant uit.
Ze vinden het vooral origineel. Voor alle duidelijkheid, 't is gedrukt op tickets, dus met aan de zijkant zo'n afscheurstrook. Hebben dan ook gezegd dat ze dit ticket moeten meenemen naar feest en daar willen we er dan iets mee doen. Weten nog niet precies hoe, maar met die nummers in 'n urn te stoppen, kunnen we wel wat.

Sofie
10-9-2011
 Meld misbruik9-6-2010 11:10:15

hey Kathleen,
heb je dit zelf ontworpen of via welke website/ontwerper heb je dit besteld?
Heel leuke kaart!

Sofie

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 11:37:02

Dank je wel Sofie!

'n Bevriende designer heeft ze voor ons gemaakt, maar als je goed zoekt, vind je vast ook wel iemand in uitgebreide kennissenkring of via familie die iets kan maken naar jullie wens.
Anders zijn er altijd nog studenten grafische vormgeving. 't Is vaak win-win-situatie voor beiden, zij zijn snel blij met kleine vergoeding en jullie hebben 'n origineel ontwerp. Verder is 't SPOTgoedkoop om zelf kaartjes te laten drukken ergers als je zelf ontwerp aanlevert... (voor 250 kaarten betaalden we bvb. 79,00 euro voor drukwerk).
Lage drukkost maakt dat er wel nog iets af kan voor het ontwerp. ;)

Succes aan alleen die nog kaartje moeten kiezen/laten maken, druk is groot, want 't is toch de eerste indruk die mensen krijgen over/van jullie trouwfeest.

Jessica

Meld misbruik9-6-2010 13:48:17

Bij Glimshot kun je chocolade uitnodigingen laten maken. Pralines met fotoafdruk (volledig uit chocolade) met daarop namen, datum, plaats, etc. Ook chocoladerepen zijn mogelijk met fotoafdruk (ook volledig uit chocolade) Zeer uniek en bij geen ander fotograaf te vinden.

Mvg,
Jessica Michielsen

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik9-6-2010 14:25:26

@Jessica: vergeet niet te vermelden: "En erg duur!" ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info