Terug naar overzicht
Hoi,Ik ga zeker en vast langs bij Mexx in de Steenstraat in. Ze hebben daar heel mooie kleertjes om te combineren want ik heb een jongetje en een meisje en ik wil dat hun kleertjes samen passen. Folieke, ook in de Steenstraat. En te St-Andries, Kidsfactory. Dat ligt tegen Ava en de pizzahut. Die baan die naar het Jan Breydel stadion van Club Brugge loopt. Ohja, ik trouw in augustus en ga in juni kijken voor de kledij. Kdurf het niet te vroeg halen want zie dat ze eruit zijn gegroeid! En in de solden wil ik niet gaan omdat de kans dan groot is dat ge niets vindt.Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Wij trouwen 20/05/2006 en we gaan morgen (zaterdag) op zoek nr kleertjes. De communiekleren hangen nu volop in de rekken, en hoewel onze bruidsmeisjes slechts 3 jaar zijn, hebben we toch al mooie dingen gezien. Wij gaan kijken (in hasselt ) bij het Folieke, Prémaman, Filou en Baloe.Winkels die je wrsch over heel vlaanderen vindt.Isabelle 20/05/2006
hoi mss eens langsgaan in de Amode in Brugge, ben daar laatst geweest en ze hebben daar heel leuke dingen hangen. Groetjes Kris25/08/06
Dag Ellen,Ik zou toch inderdaad nu ook al gaan kijken, daar er enorm veel communiekledij uit is, die ook prachtig zijn voor bruidskindjes. Ik trouw maar 08/07/2006. Wij hebben het onze ook al gekocht voor de bruidskindjes. Het is een rokje die uitrekbaar is en ook het topje voor daarop is uitrekbaar, dus ze mogen nog wat groeien en zo. Voor het jongetje hebben we een linnen broek met een linnen hemdje en daarbij een dasje van hetzelfde kleur als de broek. Echt prachtig ! Allemaal uit de communiecollectie. Je hebt het voordeel dat je er vaak passende accessoires bijvindt als haarbanden, speldjes, schoenen en kettingen. Deze kledij bij ons is van het merk Stass. Dus ik weet niet of er in Brugge ergens een kinderwinkel is die deze kledij verkoopt. Want ik ben van regio Oost-Vlaanderen.